Wie weet hier het antwoord op?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missguit, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi meiden,

11 september ben ik ongesteld geworden....Ik zit nu op dag 38 van mijn cyclus.
    Mijn cyclus is nog onregelmatig omdat ik begin april '11 ben gestopt met de pil.(37-34-47-41-?)

Nu is het zo dat ik 3,4,7 okt.vruchtbaar slijm had waar je draden van kan trekken heb gehad.(misschien 5 en 6 okt.ook wel maar dat heb ik niet genoteerd..:))

Vrijdag en zaterdag 14/15 okt.heb ik bruinverlies gehad en ook slijm.
    Afgelopen ma(+soort van lichtbruin/geelachtige verlies afgeveegd) en vanmorgen heb ik ook weer witverlies afgeveegd..
    Het is niet niet dik zoals ik begin okt.heb gehad..maar ditis gewoon dun en slijmerig en je kunt er iets draden van trekken....

Wat kan dit zijn?

Liefs, Missguit

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Misschien over een paar dagen eens een testje doen?
    Het kan zijn dat het bruinverlies een innesteling was.

3. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Kan het niet dat dat witverlies weer 'vruchtbaar slijm'is?
    Twas namelijk niet dik en dat je er enorm draden van kon trekken want dat had ik daarvoor al een keer gehad...

:( Iemand anders nog een idee???

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Witverlies is geen vruchtbaar slijm... doorgaans heb je witverlies tussen ei en ongi (of als je zwanger bent).

Als je echt beduidend meer witverlies dan normaal hebt, zou ik een testje gaan wagen. Ik had ook veel meer witverlies en ik bleek zwanger.

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Het zou inderdaad innestelling kunnen zijn.
    Maar.... Ik heb dat vorige week ook gehad. Wat blijkt, mij ei was blijven hangen en een week later pas gesprongen. Dit weet ik door tempen en ovutesten.

Dus ja, ik zou er een keer een testje aan wagen... Ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk!

Laat je het even weten?

6. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Dankje wel voor je antwoord...
    Ik voel verder nog niets niet misselijk geen last van borsten of iets...
    En het is ook alleen sochtends dat ik het afveeg en de rest van de dag niet meer....
    Vreemd hé?....

Deel Deze Pagina