midstream testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamalieske, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hallo dames,

ik heb een klein probleempje, mijn hubby en ik willen graag samen testen, en ik heb 3 midstream testen via dit forum besteld.
    Nou mooi toch denken jullie, doe je dat toch lekker.

Maar nu het dillema, ik wil niet te vroeg testen maar ben oooozo nieuwsgierig!
    Mijn vriend vertrekt elke dag rond 5.00 uur naar zijn werk en ik pas om 8.00 uur, Zaterdags werkt hij ook en zondags blijft dan over maar zondag is nog niet de goede dag om te testen.

Nu zegt de gebruiksaanwijzing dat je 4 dagen voor je NOD mag testen, maar heb ik dan niet veeeeel meer kans op een NEGA test?

Wie heeft ervaringen met de midstreamtesten, en voor je NOD testen?

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Er bestaat inderdaad de kans dat je nega test als je zo vroeg test, maar er bestaat ook de mogelijkheid dat je posi test en alsnog ongi wordt. dan is er iets bij de innesteling fout gegaan. Dat komt helaas veel voor. Ik zou dus echt wachten tot je NOD. Wellicht kan je wat ochtend urine bewaren in de ijskast en savonds samen testen of je moet gewoon ook wat vroeger opstaan :)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja meid hoe moeilijk ook (weet er alles van) kan ik je alleen maar adviseren om zo lang mogelijk te wachten met testen, met reden wat me als schrijft dat het zo vaak voorkomt dat een eitje wel bevrucht raakt, maar (en je misschien positief test) maar dat je toch alsnog "gewoon" ongesteld wordt...

succes met zwanger worden

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Kan dat dan wel je urine in de koelkast bewaren tot 's avonds? of verliest hij dan na een uurtje of 9 zijn hcg?

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    volgens mij niet, want ik heb wel eens een afspraak gemaakt met de assistente om mijn urine te laten controleren en dan moest ik 'smorgens mijn 1e urine opvangen wat dus meestal een uurtje of 5 in de ochtend is, en dan in de koelkast zetten zodat zij die in de loop van de ochtend (11 uur) kon testen...dan heb je het toch ook al over een dikke 6 uur wat ie dan in het potje staat dus maakt niet uit meid, gewoon opvangen en in de ijskast je hcg verdampt echt niet ;)

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Is dat dan ook de reden dat je ineens een langere cyclus kunt hebben? Dat je bijvoorbeeld 3 dagen overtijd bent maar toch ongesteld word?

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA, ook dat kan. Veel vrouwen testen dan niet en komen er dan ook nooit achter. MAar dat hoeft natuurlijk niet perse de reden te zijn dat je overtijd bent. Kan door later eitje komen, vakantie, verhuizen etc noem maar op!

Deel Deze Pagina