Naar de sauna/pretpark rond NOD, kan dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maxellera, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Mijn man en ik hebben laatst bonnen gekregen om naar de sauna te gaan en nu wilden we eind oktober een weekendje weg plannen, een dag naar de sauna en een dag naar de Efteling (nog van de AH actie dus dat is ook niet zo lang meer mogelijk).
    Nu ben ik net ongesteld geworden en zal mijn NOD zijn op de zaterdag van dat weekendje weg.. Ik ben een beetje bang om het weekendje door te laten gaan omdat het allebei activiteiten zijn die niet worden aangeraden tijdens de zwangerschap.. Wat denken jullie?

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Zolang je niet zwanger bent zou ik zeggen leef lekker je leven en dus gewoon er voor gaan.

Als je wel een positieve test hebt voor je weekendje zou in alleen de hele hete sauna’s laten voor wat ze zijn (tenzij je vaak gaat, dan kan het gewoon).

3. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik gedraag me niet anders die laatste 2 weken. Vanaf positieve test is het anders.
    Lekker genieten van jullie weekendje weg.

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Zou ook lekker gaan genieten. Pas vanaf positieve test aanpassing doen in zulke dingen

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Gewoon gaan inderdaad!

Ik ben achteraf naar een pretpark geweest rond de innesteling/echt net zwanger maar nog niet kunnen weten. Ik heb meerdere dingen gedaan die je als zwangere zijnde beter niet kunt doen. Ik merkte wel dat ik de attracties minder goed aan kon ofzo. Ze voelden heftiger. Maar dat kan ook toeval geweest zijn.

6. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ah ok, dan valt het allemaal dus wel mee :).
    Dan gaan we binnenkort maar eens wat dingen boeken :D, bedankt dames!

7. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw

Ik ben toen ik net 6 weken zwanger was van mn dochter in de efteling geweest. Heb toen alleen de python gemeden, dat voelde niet goed.
    Ook toen ik (wat ik toen nog niet wist) 4 weken zwanger was nog een dagje sauna gedaan.

DL is 2,5 en kerngezond...

NU we voor een 2e gaan vind ik die sauna een dingetje. Ik ga de 20e met mn zusje, 18e NOD. Dus als ik zwanger ben ga ik gewoon alleen zwemmen enzo....

Veel plezier iig!

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ben altijd pas anders gaan leven na de positieve testen.

Deel Deze Pagina