Afmetingen bugaboo (bee) babycocoon

Discussion in 'De babyuitzet' started by NykaH, Jun 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NykaH

NykaH Actief lid

Jul 3, 2009
    154
    0
    0
    Ik wil voor onze bugaboo bee graag een babycocoon aanschaffen, maar ik ben erg benieuwd naar de afmetingen.

Is er iemand met een cocoon die even op wil meten hoe breed en hoe lang hij is?

2. NykaH

NykaH Actief lid

Jul 3, 2009
    154
    0
    0
    Niemand een babycocoon? :(

3. wens09

wens09 Fanatiek lid

Dec 1, 2013
    1,028
    224
    63
    Nope! Sorry! Maar wil er wel misschien een aanschaffen: heel benieuwd naar ervaringen. Is het nou handig, zonder reiswieg? Geeft ie voldoende stevigheid en wendbaarheid?

4. NykaH

NykaH Actief lid

Jul 3, 2009
    154
    0
    0
    Ja ik ben ook benieuwd of hij wel genoeg steun geeft en of de baby er niet te snel is uitgegroeid.
    Vind het dan zonde van mijn geld.

5. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    je kunt het een beetje verglijken met een voetenzak, alleen steviger.
    Het is net zo groot als de zit van de bee. Die is leg je plat en daarop de cocon. Die zet je vast en de gordeltjes van de zit doe je door de cocon. Je kindje leg je dus vast in de cocon.

Het eruit groeien valt dus mee want de lengte is gelijk aan de wagen.

Gewoon even gaan kijken, als t goed is hebben ze m in elke babywinkel wel liggen

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn eerste dochter had er maar 2 keer in gelegen.
    Ik moet er wel bij zeggen dat ze een mei baby was en erg lang bij de geboorte (54cm).
    Als je een winter baby krijgt is het volgensmij best fijn kwa gebruik en het is een superleuk ding om te zien.

7. NykaH

NykaH Actief lid

Jul 3, 2009
    154
    0
    0
    Ik wil hem dan ook gebruiken in de wieg van de cameleon, ipv een dekentje dan.
    Maar was jouw dochtertje er toen al te groot voor met 54cm?

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

Nov 6, 2011
    1,496
    0
    0
    NULL
    020
    Ik heb de babycocon en een vriendin heeft m ook geleend voor in de wiegbak. Denk dat ze er net zo lang in kunnen als in de wiegbak. Cm weet ik niet.

Share This Page