As woensdag hebben we de 20-weken echo, erg spannend aangezien ik ernstig ziek ben geweest vlak voor de bevruchting en nog niet volledig hersteld was. We hebben dan ook nog niets gekocht en/of besteld voor ons wondertje, omdat we de uitslag van deze echo willen afwachten. Maar nu krijg ik het toch wel een beetje benauwd, als we de komende weken bv de kinderwagen bestellen, redden we het dan nog wel qua levertijd? En waar raden jullie aan om de kinderwagen te kopen wat betreft prijs, service etc.? Alvast bedankt!
Mijn ervaring is dat de levering van je nieuwe kinderwagen nog erg vlot kan verlopen, zo hadden wij een nieuwe Quinny Buzz besteld met alles erop en eraan en binnen 2 weken konden we deze al afhalen. Zelf ben ik erg tevreden met de levering en service van de baby-dump
Ik heb in oktober een kinderwagen besteld maar die zou pas eind november./begin december leverbaar zijn en ik mag hem van de week al op komen halen.
Wij hebben het via internet besteld en was binnen vijf dagen thuis. Dus volgens mij gaat dat makkelijk lukken. Veel plezier bij de aankomende echo.
De levertijd van mijn kinderwagen (Bugaboo) is 2 maanden. Veel plezier/succes met de 20wkn echo en hopelijk is alles goed!
Wij hebben onze bugaboo bij babypark gekocht en hij was daar gewoon op voorraad (niet in alle kleuren natuurlijk, maar toevallig wel in de kleur die wij graag wilden).
Wij hebben een stokke besteld bij babypark, hij was niet op voorraad maar we konden hem toch binnen 3 weken op komen halen.
Joolz besteld via webwinkel van de prenatal en binnen 3 dagen in huis! In andere winkels wilden ze ons wel wijsmaken dat de levertijd een paar maanden was.. loont de moeite om even rond te kijken soms!! Heel veel succes met je echo!