Ik heb iedereen die nog niet had gereageerd een herinnering gestuurd. Ben benieuwd of deze bij Nike wel aankomt. Als iedereen heeft gereageerd kunnen we kijken welke datum het beste uitkomt..... groetjes en prettig weekend, Elleke
Hoi, Als ik ga kijken naar de percentages, kom ik uit op 7 augustus, 21 augustus of 28 augustus..... Willen jullie nog data in september erbij, dan ga ik die ff toevoegen.... Groetjes, Elleke
Wellicht zouden we nog begin september wat datums toe kunnen voegen, omdat dan misschien iedereen terug is vakantie / Paloe is getrouwd enz... maar dan ook weer niet te laat, omdat dan de eerste kindjes al jarig zijn. Ik zou het geweldig leuk vinden als we een datum hebben dat iedereen kan! Ik ga voor de datum dat de meeste mensen kunnen
Ik zal nog ff wat data toevoegen in september. Op dit moment zijn er dus 3 data dat de meeste kunnen...... Jullie krijgen als het goed is een mailtje dat er wijzigingen zijn geweest op datumprikker. Groetjes, Elleke
Is er al een meeting gepland trouwens? Ben toch wel benieuwd wanneer jullie gaan. Als het nog een tijd duurt, sept bijvoorbeeld, is er een kans dat ik er toch wel bij wil/kan zijn.
ben ook wel eens benieuwd aan het worden moet wel bij deze aangeven dat ik op zondag altijd moet werken daarnaast is aug ook een erg drukke maand ivm veel verjaardagen... hopelijk kan ik dit keer wel mee!
Als iedereen die nog niet op datumprikker ingevuld heeft wanneer ze kunnen of er nog niet op aangemeld zijn, mij ff PB sturen dan kan ik herinneringen of uitnodigingen sturen..... Er zijn data in september toegevoegd, maar nog niet iedereen heeft hierop gereageerd dus is het nog niet helemaal duidelijk..... Ik haal gelijk de data van juli ff weg, dan wordt het wat overzichtelijker. groetjes, Elleke
In ons topic gaan we nu voor 21 augustus.... Paloe heeft een optie op een locatie, dus.... daar even reageren!