Zo emotioneel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haring, 6 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haring

haring Niet meer actief

sinds vandaag kan ik om het minste of geringste in eens gaan huilen.
    heb dit nog nooit gehad,en ben normaal helemaal niet zom huilerd.
    Zijn er hier dames die dit herkennen? kan dit bij een eventuele zwangerschap horen?

2. haring

haring Niet meer actief

niemand?

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Het is volgens mij geen vaststaand symptoom van een zwangerschap, wel van schommelende hormonen.
    En die kunnen weer voorkomen tijdens elk moment in een cyclus waar hormonen schommelen, maar ook zonder hormonen kan iedereen weleens een aantal slechte dagen ertussen hebben zitten :)

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Het kan, maar het hoeft niet.

Merk zelf altijd dat ik net voor mijn menstruatie ook wat emotioneler ben. Terwijl toen de keren dat ik zwanger bleek was het ook zo. Geen pijl op te trekken dus, helaas.

5. 3llen

3llen Lid

14 sep 2015
    62
    0
    6
    Vrouw
    Ik was emotioneler toen ik niet zwanger was, dan in het begin van mijn zwangerschap :) Nu, in de 2e trimester, komen de vertrouwde tranen terug bij het zien van de 'Merci reclame' ;)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb die tranen nu pas een beetje, vooral als ik baby filmpjes zie 😅. Toen ik zwanger wilde worden had ik het ook wel maar het zei bij mij nooit zoveel. Volgens mij komt het ook meer door het schommelen van de hormonen. Ik hoop voor jou dat het wel iets betekent natuurlijk.

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik had het altijd rond eisprong en voor menstruatie. Nu zwamger en nog geen last van gehad.

8. Mama Sara

Mama Sara Nieuw lid

7 nov 2016
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    Haring, ik herken het wel.
    Na een aantal nachten ontzettend onrustig en heftig dromen stond ik 's morgens op het KDV van mijn dochter waar ik een moeder zag huilen. Tranen sprongen in mijn eigen ogen. Normaal heb ik dat nooit. Begon in combinatie met de dromen en met de krampen die ik in mijn buik voelde te twijfelen of ik zwanger zou zijn en kocht op de terugweg een test om het uit mijn hoofd te kunnen zetten. Dacht dat het onzin zou zijn dat ik zwanger was op basis van deze klachten. Direct een vrij duidelijke positieve test! Nog een test gedaan want kon het niet geloven. Maar het staat er echt, zwanger! Dit was 2 dagen geleden :)

Deel Deze Pagina