Ben benieuwd hoe jullie dat nou doen (nee niet in welk standje ) ik ben in de mood, man ook beetje voorspel allemal leuk en aardig en dan het serieuze werk.. Mn tieten beginnen te lekken :x, het voelt allemaal wat krap daar beneden, Mn buik is nog niet helemaal strak dus flubbert mee op het ritme en tot overmaat van ramp alsof die kleine weet dat papa en mama een momentje voor zichelf willen hebben zet het op een krijsen... en weg libido.. zucht proberen dan nog maar eemd te focussen op ontspannen enzo
Uhm... tijdens de BV-periode hield ik snachts de voedingsbeha aan, ivm het lekken... oké niet bijster romantisch maar het voorkwam wel het "voortijdig klaarkomen" van mn borsten ja en dat het allemaal nog wat flubbert.....het flubbert bij mij nog altijd qua strakker zijn van onderen, ruim de tijd nemen en zorgen dat je goed vochtig wordt, wij hebben in de eerste periode goed gebruikt gemaakt van glijmiddel. En ja dat je kleine besluit te gaan huilen, dat is inderdaad lastig en kan een domper zijn, maar soms is het gewoon een kwestie van speentje er weer in doen en ze kunnen weer slapen... en jullie kunnen verder proberen te gaan waar je bent gebleven. Succes!
Echt er komt nog genoeg tijd dat het kan. bouw het rustig op, gaat het niet of huilt de kleine, volgende keer beter. Zo heb ik het bij de oudste opgebouwd (vanaf een maand of 8 daarvoor sowieso nog geen zin, kleine wakker, voeden etc) en deze beeb is ook wakker tot een uurrtje of 10, daarna heb ik het echt gehad en s ochtends ligt ze (vanaf nachtvoeding) bij ons dus ook geen sex.
Ik had t ook dat het daar veel gevoeliger en strakker voelde. Heb ik overigens nu na 5+ maanden nog steeds. Ach ja.. liever dit en dan voorzichtig doen, dan dat het 'uitgelubberd' is Bij mij kwam de zin overigens pas na 6 a 8 weken weer een beetje op gang. Jullie zijn al rap!
Zin had ik al heel snel weer maar me onderkant deed nog te pijj om te overwegen wat met die zin te doen. zodra de pijn weg was was het echt een lange wacht tot het bloeden stopte maar toen geen reden meer om nog langer te wachten
Ik kan je vertellen na 15 maanden het aantal keer sex op 1 hand te tellen is... Met name mijn libido is echt als een kasplantje.. Niet actief
Hier een good amount of libido en ook weer heel snel actief na de bevalling, maar door knip die pijnlijk blijft en ook zo'n heel strak gevoel niet een top sexleven. Haast nooit last gehad van lekkende boobs En als dat gebeurt dan lijdt dat ons niet af ;p Wij doen het vooral 's avonds in bed, maar zo nu en dan heel spontaan als Gideon net slaapt 's middags ergens anders in huis haha Geen urenlange vrijpartijen meer natuurlijk maar hier lukt het wel! Bij mij werkt langdurige voorspel overigens toch niet misschien scheelt dat haha Vooral belangrijk om voor de rest iig een uurtje elke dag proberen wat tijd voor elkaar te hebben. Wij zijn de afgelopen tijd net weer een stel verliefde pubers, dan doen we gewoon iets leuks samen en kunnen we samen lachen, dat is al zo fijn! Geeft weer dat verliefde gevoel
Wow 8 maanden... Toen was ik al lang weer zwanger van nr 2 Je moet doen waar je je goed bij voelt maar ik hoef er bij vriendlief denk ik niet mee aan te komen dat ik na de bevalling (en dan heeft ie al een hele tijd droog gestaan) nog eens 8 maanden niks mag...
hier ook in de zwangerschap. Nee ik adviseer dat ook niet aan haar hoor, net waar je je goed bij voelt, maar bgin rustig aan, denk niet meteen dat het is zoals het was, of dat nou met 8 weken maanden 0f jaren is. En mijn man heeft alles voor me over. Wij doen SAMEN aan intimiteit (dat is wat anders als 'niks mag') en als we er beide aan toe zijn een stapje verder. Heeft niks te maken met droog staan maar met samen toegroeien naar elkaar en HET moment. Net zoals het ooit begon zeg maar
hihi, klinkt een beetje zweverig... Mijn vriend geeft nu al aan dat ie het bij tijd en wijle erg moeilijk vind om zo'n lange periode geen sex te hebben. Ik snap hem daar volledig in! (ik heb een placenta preavia en mag daarom geen sex vanaf de 16 weken zwangerschap al) Na de bevalling (wat een keizersnede gaat worden deze keer) zal ik hem echt niet laten wachten... Kijk het moet wel comfortabel voelen maar ik vind het fijn om hem ook weer eens te laten genieten! Mannen hebben toch vaak meer behoefte daaraan (uitzonderingen daargelaten) Bij de eerste hebben we het zo'n 4 weken na de bevalling gedaan geloof ik. Toen ik niet meer vloeide (dat vonden mijn vriend en ik zowieso een vereiste)
Mijn eerste man was zo'n uitzondering, nooit wilde hij eens seks. Ik heb dus nog nooit meegemaakt hoe het is om na de bevalling weer seks te hebben... Na de geboorte van de oudste hebben we de tweede nog gemaakt en daarna was het over. Ja echt, that's it. Nu heb ik een vriend en ben ik zwanger van hem.. Na de bevalling gaat het dus de eerste keer voor mij worden en het lijkt me best eng. Maar wij gaan dus ook geen weeeeken wachten! Ik wil wel per se wachten tot het bloeden gestopt is maar daarna heb ik geen reden meer om te wachten hoor. Lekkende borsten kunnen wij hopelijk wel om lachen en een flubberbuik gaat op de negeerstand.
na ja, dat kan. Hier ook placenta previa wat later weg was, maar goed toen was ik al te dik. Mijn man heeft er geen moeite mee. Wij waren geen types die het elke dag deden dat mag duidelijk zijn. Maar vind het soms zo jammer dat alles daar over lijkt te gaan. Hoe je intiem bent maakt niks uit, het gaat erom dat je samen bent en wat je voor elkaar voelt, niet alleen maar hop in het gaatje, lekkerrr... toch?? Kan ik me tenminste niet voorstellen maar goed.. Ratatosk, vervelend. Als één van beide geen sex WIL is dat niet de goede kant. Enne.. je hebt toch een tweede, dat is toch sex na de bevalling of snap ik m niet??
Nee hoor niet zweverig. Ieder stel heeft zijn eigen sexleven. Waar voor het ene stel gemeenschap belangrijk is, kunnen anderen ook op een andere manier tevreden zijn. De een is na 1 week al weer klaar voor de start, anderen doen er langer over. En wat is lang? Wat is kort? Zolang beide partijen tevreden zijn! En ook dan..mijn vriend had ook vrij snel weer zin na de bevallingen. Maar ik dus niet door allerhande lichamelijke toestanden na de bevalling. Dus.........jammer de bammer!
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen.. Als wij 1x in de week sex hebben (buiten de zwangerschap) dan is dat veel. Wij zijn enorme knuffelaars en ik ben dagelijks erg intiem met mijn vriend zonder een spatje sex. Het is (voor ons) alleen wel andere koek als je ineens 5 maanden voor de bevalling én wie weet hoeveel erna helemáál geen sex hebt. Kan me echt wel voorstellen dat een man er dan wel enorm naar kan verlangen op sommige momenten! Dan vind ik het een beetje overdreven om te zeggen dat het alleen maar altijd om de sex draait...
Ik bedoelde jouw niet persoonlijk hoor... En snap je wel. Maar het is niet zo dat je van te voren zegt: Nu ff 8 maand niet. Dat doe je samen, met vallen en opstaan.