Hallo, Ik ben 1nov bevallen na twee en een halve week was het vloeien gestopt, op 30 nov Savonds verloor ik een beetje bloed de volgende dag op 1dec overdags niks Savonds begon het bloeden weer dit was ook gewoon helder bloed dit is flink doorgebroken en had dubbele maandverband nodig, dit is op 9 dec gestopt ik neem aan dat dit mijn maandstonden is geweest? Ging ook gepaard met buikkrampen! Weet u of dit mijn maandstonden zou zijn geweest? Ik heb voor de bevalling altijd een regelmatige cyclus gehad van 25 dagen ik kon er de klok op gelijk zetten. Inmiddels zit ik nu als het me maandstonden was op dag 15 en heb nog steeds geen eisprong dit weet ik omdat ik ovutesten gebruik omdat we weer zwanger willen worden. Krijg ik deze maand wel een menstuatie of kan het ook uitblijven? Ik geef geen borstvoeding of wat want mijn kindje is doodgeboren en heb twee pillen gehad om de melkproductie te stoppen. Waar kan ik nu vanuit gaan? Het von
hoi je lichaam heeft tijd nodig om de cyclus weer op te pakken. Waarschijnlijk was het je menstruatie ja. De cyclus waar je nu inzit kan echter best wat langer duren. Afwachten maar, ik snap dat het lastig is, maar meer kun je niet doen. Mirjam