Hoi dames, Na 14 maanden vind ik het mooi geweest (kloven, kloven en nog eens kloven!!) en ben dus aan het afbouwen.. Maar hoelang duurt zoiets? Ik kolfde eerst 2 keer per dag, maar nu alleen smorgens, en toch nog elke ochtend 70 cc.. Ik ben bang dat als ik te snel afbouw dat ik een borstontsteking oploop, dus hoe ga ik nu verder? Wanneer ga ik nu dan om de dag kolven? Bedankt voor het meedenken...
Hoe lang kolf je alleen 's ochtends? Ik ben zelf bij mijn zoon in 2 weken van 6 voedingen naar niets gegaan en dit ging goed. Dus ik zou als je 1 week alleen 's ochtends kolft, de week erna al om de dag proberen. En dit ook een week en daarna stoppen. Maar mischien is dat niet helemaal volgens de richtlijnen....
Ik kolf fulltime sinds meneertje zn eerste tandje kreeg, 8 maanden was hij toen. Dus na 6 maanden ben ik de kolfmachine meer als zat Ik kolfde eerst smorgens en savonds, tot 2 weken geleden.. Ik had zo'n 150 cc per dag.. Maar nu kolf ik dus alleen smorgens maar merk dat mn borsten dan ook wel gevoelig zijn, ook al zit er weinig in...
Het zal inderdaad wel wat gevoelig aanvoelen, maar dat zal je toch hebben als je wilt stoppen. Ik zou het gewoon nu proberen om een dag over te slaan.