Tweede miskraam... dikke pech of....?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Engeline, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    *per 50 stuks

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik kan je wel een beetje geruststellen, met mijn positieve verhaal! Ook ik heb eerst 2 miskramen gehad, eentje met 8 weken en eentje met bijna 10 weken. Daarna onderzoeken gehad en daarbij bleek niks mis. Alles is nagekeken, ook de embryo's na de curretage. Zowel met de embryo's, met mij en (ook bij mijn man getest) chromosomen was helemaal niks mis. Gewoon dikke, vette, pech :(.

Maar m'n 3e zwangerschap ging heel goed en we kregen een prachtig zoontje! Nu mijn 4e zwangerschap, zie banner :), gaat ook weer heel goed. Er is dus wel degelijk hoop!

De eerste weken van de zwangerschap, tot de magische 3 maanden grens, vind ik echt slopend. Daarna even spannend hoor, maar ik voel 'm nu goed bewegen en dat is heerlijk.

Ik hoop voor je dat je evenveel geluk mag hebben als ik!! En dat geldt natuurlijk voor alle meiden met 1 of meerdere miskramen.

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb eerste 2 miskramen gehad en toen raakte ik zwanger van onze dochter die zwangerschap verliep kantje boord maar ze is er gelukkig wel.
    daarna weer een miskraam gehad en toen hebben wij onderzoeken gekregen.
    ik voelde al vanaf het begin dat er wat mis was dat wist ik gewoon ik bleek het anti-fosfolipidensyndroom te hebben (stollingsziekte).
    medicijnen gekregen maar ik kreeg weer 2x een miskraam daarna zijn we naar het uz gent gegaan en nu ben ik 34 weken zwanger de zwangerschap is niet makkelijk maar verloopt beter als die van onze dochter.

Deel Deze Pagina