Tweede miskraam gaat t ooit goed komen

Discussie in 'Miskraam' gestart door beebielove, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hallo,

ik begrijp je verhaal volledig ik heb eerst een vmk gehad in mei vorig jaar, ik heb het even moeilijk gehad maar daarna toch een plaatsje kunnen geven en met volle moed er opnieuw tegenaan gegaan. in december heb ik dan een bbz gehad waarbij ze eileider verwijderd hebben en toen zag ik het ook effe niet meer zitten. de gyn zei ook tegen ons dat we gewoon pech hadden. op dat moment dacht ik ook jij hebt makkelijk praten, maar ik heb de pil niet opnieuw gepakt ik heb het even van me af gezet. ik dacht dat het nu zeker lang zou duren met maar 1 eileider meer, maar niets is minder waar. 2 feb kreeg ik mijn maandstonden en die maand was ik zwanger, tot nu toe gaat alles goed! laat de moed niet zakken ook al is het moeilijk wij hadden niet verwacht dat het zo vlug zou gaan maar zijn heel blij nu! hopelijk kan jij binnen een paar maanden ook iemand opbeuren met jouw verhaal dat alles toch goedkomt.

veel succes
    en sterkte met dit verlies, maar weet dat het geluk op een dag naar je lacht. ook al zie je het nu even niet!

grts jolien

2. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieverd hou hoop en vertrouw in jezelf, ik ben er inmiddels 8 verder en moet ook verder vertrouwen hebben in mezelf, lees je in voor tips, maar tijdig een afspraak bij de Gyn en laat je onderzoeken, ik was te laat en ben er nu 8 verder.

Have a little faith in yourself!!!!!!

Deel Deze Pagina