Hallo Gisterenmorgen werd ik wakker met ongelooflijke steken in mijn buik. Toen ik naar het toilet ging was het één en al bloed. Ik ben direct naar de gynaecoloog gegaan en die zei dat er niks van vruchtje meer te zien was in mijn baarmoeder. Ik moest mijn bloed laten nemen en mijn ghcgehalte was maar 9. Dus de gynaecoloog zei dat ik een spontane miskraam gehad heb en dat alles ondertussen al uit mijn lichaam verdwenen was. Ik was 6 weken zwanger.. Maar nu is dat bloedverlies gebleven. Zelfs nu heb ik nog bloedverlies en ongikrampen. Zou dit dan mijn menstruatie zijn? Of kan er na een spontane miskraam niet direct een ongesteldheid optreden? Groetjes xxx
Ik zou het niet weten, ik heb 2 weken geleden een mk gehad waarbij ik 5 dagen bloedverlies heb gehad.. ik zou 7w zwanger zijn geweest terwijl het vruchtje al eerder gestopt was met groeien.. hierna heb ik geen bloedverlies meer gehad... Ik zou wel in de gaten houden of het een normale hoeveelheid bloedverlies is en of het wel langzaam minder wordt.. Anders zou ik nogmaals contact opnemen met je gyno of vk.. Heel veel sterkte meid, hopelijk kun je het snel een plekje geven en ben je snel weer zwanger..
Als je gisteren de miskraam hebt gehad is dit nog bloedverlies van de miskraam en dat lijkt op een menstruatie, maar duurt vaak wat langer en je verliest meer bloed. Hoeft niet, maar kan. Wat je nu verlies is het opgebouwde baarnmoederslijmvlies wat je tijdens een menstruatie ook verliest, maar nu is het slijmvlies vaak wat dikker doordat je zwanger was. Veel sterkte nog met je verlies.
de gyn zei tegen mij(ik heb in januari een Mk gehad)dat de eerste dag vj miskraam de eerste dag vj ongesteldheid is, ik heb toen 5 dagen gebloed...
Ik denk dat je de eerste dag van je cyclus bedoelt, want je bent niet gewoon ongesteld. De lengte van de miskraambloeding bij mij varieerde bij mij tussen de 6 dagen en drie weken. Kan nogal verschillen en hoe lang het duurt voordat je weer ongesteld gaat worden ook. Vaak duurt je cyclus langer dan normaal, helaas