hoi ik weet niet of ik het hier mag vragen? Heb donderdag dus de 2e echo kijken of het alsnog is gegroeid, maar stel het is nu echt fout dan zal het dus zo''n 3 a 4 weken geleden zijn dat het vruchtje is gestopt met leven, maar heb je dan ook nog heel veel witte afscheiding, had dat bij mijn dochtertje ook namelijk. alvast bedankt
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik met mijn miskraam witte afscheiding had, wel met de goede zwangerschappen. Maar dus niet met mijn miskramen. Hoelang heb je op je 2e echo moeten wachten dan en hoever zou je nu moeten zijn?
ik had 29 sept 1e echo daar zou ik dan 9 weken moeten zijn mar dat was 6, maar dag later kwam ik er achter dat ik me vergist had dus dat scheelde 4 weken of zo, maar de vk vroeg aan mij of ik me niet vergist had, ik zei nee dus zei ging er vanuit die 9 weken natuurlijk en zei ze dat de kans groot was dat ik me moest voorbereiden op een miskraam, maar dat ze het niet 100% kon zeggen, dus ik moet donderdag voor mijn 2e echo. Heb ook nog helemaal geen bloedverlies of krampen gehad, en mijn misselijkheid vermoeidheid zijn alleen maar meer toegenomen. Maar ik vroeg mij dus af over die witte vloed omdat ik dat nu nog steeds heb, en dat ik dat bij mijn dochtertje ook had.