Zojuist helderrood bloedverlies, dus weer einde oefening vrees ik. Ik weet niet hoe ik me nu voel, ik had zo gehoopt dat het goed zou zijn. Weer niet.....
Hier ook een tweede miskraam. Deze week te horen gekregen dat er een leeg vruchtzakje in mijn baarmoeder zit. Nu bloedverlies na 9 weken. Hoop dat het toch nog een spontane miskraam wordt en niet gecurateerd hoef te worden. Wens je veel sterkte. Ik zie dat je er al aardig wat rondes op hebt zitten.
Sterkte. Zo naar is het, zeker na zo'n lange tijd. Ik wilde dat ik je iets moois en hoopgevende kon melden maar ik weet uit ervaring dat het toch nergens over gaat. Ik hoop wel echt voor je dat je snel weer zwanger bent en dan een mooie, gezonde zwangerschap tegemoet gaat.
Sterkte met het verwerken van jullie verlies Suze en Miss Appletree. Geef jullie gevoel en verdriet de ruimte!
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. @Logan, juist jullie medeleven is heel fijn. Wat je zegt is altijd goed. Vanmorgen alleen 2 vegen helderrood bloed, en nu in de loop van de dag heeeeel klein beetje bruinig. Gevoel lijkt wel weg te zijn uit mn borsten, dus ik vrees het ergste maar de vk zei dat zolang er geen stolsels bij komen, er nog geen mk is. Dus op hoop van zegen maar.
Hoi Suze, Wat rot meid! Stertke! Vandaag zou ik 6w zijn maar gister klein beetje bruin verloren en vandaag veel rood bloed en rood slijm. Hier ook een 2e miskraam. Zit soms niet mee he! Op naar de 2017 babys meis!
Dankje Molesteen. Vandaag geen bloedverlies meer, dus op hoop van zegen maar. Kan nu niets anders dan afwachten helaas, over 2 weken een echo gepland staan
Spannend. Sterkte! Je zou over een paar dagen een zw test kunnen doen. Mocht t streepje duidelijk minder zijn zou ik Vsn t ergste uitgaan. Zo'n prille zwangerschap kan misgaan zonder stolsels met enkel bloedverlies..
Oh nee Suze wat naar! Gelukkig dat je vandaag geen bloed meer bent verloren. Hopelijk heb je een mooie echo over 2 weken!! Ik duim voor je 🍀
Bedankt meiden voor jullie support, heel lief! Zojuist weer donkerrood bloedverlies. Ook sinds vanmiddag een trekkend gevoel bij mn lies. Net als dat ik altijd ongesteld wordt. Ml zegt dat ik me niet druk moet maken, maar ik weet t allemaal niet zo zeker hoor. Dit kan niet goed zijn lijkt mij. Snik....
Oh nee meis wat erg voor je. Ik duim voor je dat het goed gaat aflopen 🍀🍀🍀🍀
O suze wat lees ik nou....was zo blij voor je dat je weer zwanger was! Ik hoop dat het blijft zitten meis, ga voor je duimen. Je angst is zo herkenbaar. Virtuele knuf!