Tweede miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suze29, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja wij hopen ook heel erg dat het goed gaat aflopen. Het zou zo fantastisch zijn als we in december een beebje van ons samen mogen verwelkomen.
    Vanmorgen weer een beetje bruin, maar op advies van iemand (weet even niet meer wie) toch een testje gedaan. Deze is een stuk donkerder dan 4 dagen geleden. Toen had ik voor het laatst getest.

Gister ook getempt, en voor mijn doen was het nog steeds hoog. 37.2 maar iemand anders zei dat zij dat ook had tijdens haar mk, dus dat hoeft ook nog geen goed nieuws te betekenen.
    Door deze test ben ik wel iets positiever, maar nog steeds niet gerustgesteld hoor.

Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Suze, bij mijn mk's waren de testen absoluut veel lichter dus dit zou mij zeker wat hoopvoller stemmen!
    Wanneer heb je een echo? Anders kun je altijd even via de gyn of ha hcg laten prikken.

3. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Hoi Suze. Wat een mooie test. Ik zou hier wel gerust van worden. Zeker ook omdat je temp nog mooi hoog is. Bloedverlies komt regelmatig voor en hoeft niet zorgwekkend te zijn. Tuurlijk kan het ook misgaan maar dat kan het ook als je geen bloedverlies hebt. Heb je vk al gesproken? Wellicht iets eerder echo plannen? Ik zou echt even uitgaan van het positieve. Sterkte hoor! Good luck 🍀

4. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Je test ziet er keurig uit meid;) Die van mij werd niet donkerder dan de eerste test.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik vind je test er mooi uitzien! Bij mijn vroege mk's was de test eigenlijk direct na het bloedverlies al stukken lichter. Ik duim voor je meid!

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bedankt, dat stelt me een klein beetje gerust. Het blijft de hele dag door bruinig verlies. Over 2 weken een echo, dus op hoop van zegen dan maar.

Als ik mezelf echt gek begin te maken vraag ik om bloed te prikken bij de ha van de week.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Mss mirgen meteen doen en dan over 1,5 wk weer zie je metteen of hcg verhoogd is

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja das wel een goeie inderdaad, denk dat ik dat maar ga vragen

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé meid...

Goh wat lees ik hier allemaal zeg... Zo'n grote onzekerheid na al die tijd.
    Ik vind je test er ook nog héél goed uitzien, hij is duidelijk opgelopen!
    En bloedverlies komt inderdaad wel meer voor tijdens een beginnende zwangerschap, dus ik hoop van harte met je mee dat alles gewoon goed is! Al kan ik me je angst en onzekerheid zeker wel inbeelden...

Als ik jou was zou ik gewoon nu ook even al bloed laten prikken bij je HA. Kan je misschien volgende week ofzo nog eens kijken om te zien of het voldoende gestegen is...

Ik denk aan je!
    Dikke knuffel!

10. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Jeetje wat spannend zeg! Kan me voorstellen dat je na je eerdere ervaring hier onzeker van wordt. Maar zoals al gezegd, je test loopt wel erg goed op...dat lijkt wel goed te zitten. Al weet je het nooit zeker tot de echo (en daarna ook nog niet).
    Weet wel van mijn zus dat zij bij haar 2e ook bloedverlies had rond 5-6 weken, heeft toen wel vervroegd een echo gehad. Zou dat zeker wel proberen hoor, rond 6 (+ wat dagen)...
    Hoe gaat het nu?

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dat is inderdaad wel een goede tip Dora. Ik ga een kijken hoe het loopt, ik heb gisteren weer niet gebloed dus ik heb nog steeds hoop dat het goed gaat.

Ik lees ook veel dat er wel bloedverlies is zonder reden, dus dat hoop ik dan maar. We hebben 26 april een echo gepland staan, dan ben ik zo'n 6 weken als het goed is dus hopelijk is er dan wat te zien.
    Nog even afwachten. Duurt wel lang hoor!

12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Duurt lang op dexe manier
    Maar idd bloeden kan idd
    Nog een week dan weet je meer

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hoe gaat het met je Suze?
    Hopelijk geen bloedverlies meer gehad en een positieve bloedtest!

*Denk aan je*

14. Goodlife

Suze ben ook benieuwd hoe het met je gaat. Geen bericht is goed bericht hoop ik. Een vriendin van mij heeft ook regelmatig gebloed tm 8 weken en ze heeft vandaag echo gehad en het hartje klopt!!

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat lief Dora en Goodlife <3

Het bloeden blijft helaas. Iedere dag een beetje. Ik heb nog wel zw testen gedaan, vanmorgen zelfs nog. Blijven echt knal testen. Maar vorige jaar september met mijn mk heeft het hcg bijna 3 maanden in mijn bloed gezeten en wilde niet zakken. Dus ook met de knal testen ben ik nog steeds niet gerust gesteld.
    Ik mag morgen op een vroege echo langskomen, maar het kan dan net zogoed dat ze nog niets zien.
    Ik had gevraagd of ik bloed mocht laten prikken op hcg, en dan na 2 dagen weer maar dat mocht helaas niet.
    Moet eerste een vroege echo, ik ga morgen nog wel vragen aan de gyn of ik hcg mag laten prikken, dat heb ik het liefste eigenlijk.
    Dus helaas nog geen 'eind goed al goed', het kan nog alle kanten op.

16. Goodlife

Spannend Suze wat naar die onzekerheid he. Succes met je echo maar als ze nog niets kunnen zien weet je nog niets meer helaas. Dan hoop ik voor je dat je bloed mag prikken. Succes meis en ik duim voor je!

17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Succes Suze morgen. Denk aan je!

18. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Succes suze!

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat lief van jullie meiden, dankjulliewel!!!

Nee das inderdaad ook zo, als er niets is te zien hoeft het nog niets te zeggen.
    Hopelijk als dat zo is, mag ik dan bloed laten prikken.

Ben ontzettend nerveus voor straks, pffff..... Ik laat het jullie weten, 11.50 uur de afspraak.

20. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je Suze!

Deel Deze Pagina