Tweede miskraam...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suze29, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tubi88

tubi88 Lid

24 mrt 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Suze, ik hoop dat alles goed gaat

2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Net terug, en niet echt heel positief...
    Er was niet echt iets te zien, terwijl ik nu rond de 5 en een halve week zwanger zou moeten zijn, dus op zijn minst zou ze een klein vruchtje moeten zien zei ze.
    Er was wel veel verdikt baarmoederslijmvlies, en daarin een heel klein zwart rondje, maar dat was eigenlijk te klein voor bijna 6 weken.
    De apparatuur was net nieuw, dus ze heeft ook nog een echo gedaan met de oude apparatuur, maar ook daar hetzelfde te zien.
    Ik heb gevraagd hoe reeel het is dat ik dus echt zwanger ben, ze zei eerlijk dat ze wel een zwangerschap ziet, vanwege het bm slijmvlies, maar dat het zwarte dingetje dus al echt groter had moeten zijn.
    Theoretisch gezien zou het kunnen dat de innesteling heel laat is geweest, dus er gewoon nog niet veel te zien. Maar als ik eerlijk ben voor mezelf wil ik gewoon geen hoop meer hebben dat het goedkomt.
    Ik verlies donkerrood bloed/bruinig, heb totaal geen symptomen en er is zo goed als niets te zien op de echo. Dat maakt het voor mij dat de zwangerschap gewoon niet goed doorzet, en het dus een mk wordt/is.

Ik heb ook nog bloed laten prikken, ik mag na 15.30 uur bellen. En dinsdag weer een echo, om te kijken of er dan weer meer te zien is of niet.
    Eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in, en ik wil ook niet teveel hoop hebben waarna het na dinsdag weer bevestigd wordt dat het niks meer gaat worden.
    Dus allemaal ruk....

3. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee! Wat erg :( ik had zo gehoopt voor je dat het goed nieuws zou zijn... Dikke knuffel voor jou :(

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    O nee Suze...dat is natuurlijk niet het nieuws waar je op hoopte. Ik kan mij voorstellen dat je hoop weg is. Ik ga duimen voor een late innesteling en een wonder, maar ben het met je eens dat het helaas niet positief klinkt.

Heel veel sterkte de aankomende dagen. Dat zullen lange uren worden tot dinsdag.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh meid wat naar. Dikke knuffel
    Hooelijk mag je snel duidelijkheid hebben en dat als het een mk is je weer snel er van herstelt

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    De gyn kon ook alleen een heel klein stipje zien, en verder niets ook niet op mijn eierstokken. Maar het is nog pril, dus het zou nog kunnen dat je dat nu nog niet goed ziet op mijn eierstokken.
    Hij acht de kans op een goede zwangerschap wel echt heel erg klein, het zou zelfs een bbz kunnen zijn die nu nog niet goed te zien is dus als ik veel pijn krijg dit weekend dan moet ik meteen bellen.
    Maandag weer bloed prikken en einde ochtend weer een echo, dus het blijft afwachten.
    Het bloedverlies is nu wel iets meer, maar de gyn heeft ook flink lopen poeren in mijn bm.
    Ik vond het wel heel fijn dat ze meteen aktie ondernemen, en ik meteen terug kon om door de gyn onderzocht te worden. Ze laten er geen gras over groeien, en nemen geen enkel risico omdat de gyn zelf meteen bang was voor een bbz.
    Mijn hcg is nu 4200, dus echt heel hoog. Vreemd is het wel, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop wel ben verloren. Ik bloed al 1,5 week steeds een beetje (donkerrood/bruin), en er is nu ook op 1 vaag stipje na niet echt iets te zien. Dus dan weet ik wel hoe laat het is. Ik denk dat ik het weekend even vrij neem van het forum, en gewoon even probeer te ontspannen.
    Het gekke is dat ik nu bijna hoop op een mk, want een bbz zou wel echt waardeloos zijn.
    Succes lieve meiden, en bedankt dat jullie me zoveel sterkte hebben gewenst.

7. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    ooh suuze wat een kl*te situatie zeg:(

Nu zit je in onzekerheid over mogelijk een bbz.. Vind het echt heel rot voor je meis!

Gelukkig wordt je wel goed geholpen en wimpelen ze je niet af! Neem je rust en stertke!

Hoop nog op een klein wonder!

8. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Nou Suze wat een rotbericht meid en ik snap je gevoelens. Het klinkt niet hoopvol. Ik ga voor je duimen dat het goed komt. Sterkte meid!

9. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Wat een naar bericht, niet leuk en dan ook nog eens de angst om een bbz :( ik wens je heel veel beterschap en sterkte meid!

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Pfff meid... Heel dubbel hé.
    Weinig te zien op de echo, dan wel weer een hoge hcg-waarde, maar ook bloedverlies en angst voor een bbz.. Je kan het maar hebben, alles bij elkaar :)

Ik hoop van harte dat je morgen meer duidelijkheid krijgt! Krijg je morgen nog een echo en bloedonderzoek? Of enkel bloed prikken?
    Ik duim voor je!

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Net weer terug bij de gyn vandaan, weer een andere gyn, maar wel een hele aardige. (maargoed als ze maar kundig zijn).
    Mijn hcg is gestegen van 4200 naar 5000, ten opzichte van vrijdag dus wel een lichte stijging. Het schijnt dat je placenta ook na een mk of bij een beginnende mk nog hcg kan produceren, en dat je hcg hierna ook nog heel lang in je lijf blijft zitten.
    Wat de andere gyn vrijdag zag (een klein rondje in de baarmoeder) zag de gyn vandaag niet. Hij zag wel vlakbij mijn rechter eierstok iets zitten a 7mm. Hij kon alleen niet zien of het op mijn eierstok zat of er vlakbij.
    Mocht ik pijn krijgen, moet ik meteen bellen naar het zh.
    Helaas moet wel geconstateerd worden dat het geen goede zwangerschap is. Het zal eindigen in een miskraam, of een bbz. Dus we hopen nu dan maar op een miskraam, alhoewel het wel gek is om te zeggen dat je daar op hoopt...
    Ik blijf voorlopig onder controle van de gyn, totdat mijn lichaam weer normaal is. Morgen weer terug voor bloed prikken en een echo en zo zal de komende tijd er wel uitzien.
    Ik hoop maar van harte dat het niet weer zo lang gaat duren zoals mijn mk in september.
    Toen heb ik 3 maanden bij het zh gelopen omdat het hcg maar niet uit mijn lijf wilde.
    Bij de eerste mk heeft het 1,5 jaar geduurd voordag we zwanger waren. Nu een paar maanden.
    Het is zo lastig omdat het nu zo onzeker is allemaal. Kan een mk of een bbz zijn, en wie zal zeggen hoe lang het weer gaat duren voordat mijn lichaam weer normaal is?? En hoe lang het dan weer gaat duren voordat wij weer zwanger zijn?? En wie zal zeggen of het dan wel goed gaat??
    Allemaal onzeker, dus flink shit dit allemaal....

Mijn vorige zw was ik 8 mei uitgerekend, en ik had zo gehoopt voor deze datum weer zwanger te zijn. Toen ik op 6 april een positieve test had was ik door het dolle heen, zeker omdat het dan ook nog een 2016 beebje zou worden.
    En nu.... Nu is mijn droom weer in duigen....

12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ah nee suze, dikke knuff. Zo niet eerlijk dit!
    Hoop echg njet dat je nu weer lang moet wachten.
    Hoop dat je het snel een plekje mag geven.

Knuff

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Oh meid toch :( Heb zo met je te doen...
    Ik ben voor jou een gat in de lucht gesprongen toen je zwanger was en nu dit.. Ben er zelf even helemaal ondersteboven van...

Ik hoop (al is hopen in dit geval een raar woord) dat het inderdaad een gewone miskraam wordt en dat het snel voorbij is... Dat je het allemaal een plekje kan geven en er weer opnieuw voor zal kunnen gaan...

Verzorg jezelf goed en indien je iets merkt van pijn of ongerust wordt, meteen bellen hoor! Dikke knuffel en sterkte intussen!

14. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Suze, wat een ellendig en kl... nieuws. Heel veel sterkte. Hopelijk heb je dit keer niet zo een lange nasleep.

15. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Lieve Suze, wat een ellende! Zowel een bbz als een miskraam is niet mis! Ik hoop zo voor je dat je het deze keer snel achter je kunt laten! Een heel dikke knuffel en veel sterkte voor de komende tijd.

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Oh nee Suze, wat ontzettend naar dit...
    Ik heb net zelf een Mk achter de rug en wat ellendig was dat..... ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Wil je vooral heel veel kracht en licht wensen...

17. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Verschrikkelijk Suze wat een naar bericht en wat erg die onzekerheid! Ik leef erg met je mee en hoop voor je dat het een miskraam wordt ipv een BBZ. Ik hoop maar dat je voldoende steun hebt van je naasten en dat je goed begeleid wordt in het ziekenhuis. Ik wens je heel veel sterkte meid! Dikke knuffel.

18. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Wat een rot bericht suuze:(

Laten we hopen dat het een gewone miskraam is (gek om te zeggen) en dat je weer snel verder kan! Leven is soms zo gemeen!

Heel veel sterkte

19. tubi88

tubi88 Lid

24 mrt 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Suze:(

20. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Wat ontzettend verdrietig dit :(. Veel sterkte en hopelijk duurt het dit keer allemaal niet zo lang.

Deel Deze Pagina