Ik ben vandaag weer naar de gyn geweest, en mijn hcg is nu gestegen naar 6000 tov 5000 gisteren. Dat ding op mijn eierstok is niet gegroeid, nog steeds 7 mm maar in mijn bm is ook nog niets te zien. De gyn heeft wel uitgesproken dat het nog niet is uitgesloten dat het een mk is, dus het kan nog goedkomen, alhoewel ik die kans zelf wel nihiel acht maargoed. Een bbz is het waarschijnlijk niet, dus dat is wel fijn. We moeten nu weer afwachten tot donderdag, dus het blijft nog even spannend, het kan in theorie nu nog 3 kanten opgaan. Bbz, mk of een goed zw.
Vandaag weer bloed laten prikken en een echo. Er was een hele kleine zwangerschapsring te zien. Kan zijn dat ik een hele late innesteling heb gehad, maar alleen een kleine ring niets meer. Staat eigenlijk niet gelijk aan de termijn van 6 weken. Bloedverlies is wel bijna weg sinds gisteravond. De gyn zei dat ik weer een beetje hoop mocht hebben zelf! Totdat ik vanmiddag mocht bellen voor de bloeduitslag, hcg was iets gezakt. Weet het niet precies, maar van 6200 naar 6150 ofzo. De assistente gaf het door, en ik vroeg meteen of het dan niet goed was. Ze kon er niet echt antwoord op geven, dus morgen maar weer de gyn bellen. Lijkt mij in ieder geval geen goed teken....???
Hcg hoort niet te zakken. Zou dit echt als teken zien dat t misgaat. Daarnaast alleen een zwangerschapsring is ook echt te weinig. Je verwacht een vruchtzakje met vruchtje en zelfs kloppend hartje. Sterkte met deze onzekere tijd
Jemig weer die onzekerheid. Ben je net een klein beetje hoopvol zakt je hcg 😡 Ik durf niets meer te denken, hopen of te zeggen Suze. Wat een spanning. Sterkte!
Wat een vreselijke dagen Suze, heb zo met je te doen. Ik hoop op een wonder maar het klinkt niet positief. Heel veel sterkte.
Nou net maar even de gyn gebeld, ik wil graag duidelijkheid want t hcg is dus niet gestegen dus wil nu graag weten of t definitief foute boel is. Ik word vsndaag terug gebeld
Ik heb gister nog even de gyn gebeld, en hij kon over niets uitsluitsel geven, dus het blijft een kwestie van afwachten. Maar in mijn hart weet ik het al; het is niet goed. Ik verlies sinds gisteren helderrood bloed en lag met een dekentje op de bank gisteravond omdat ik zo'n pijn in mn buik had van de krampen. Vannacht ook erg onrustig geslapen daardoor. Dus ik hoop eigenlijk dat het dit weekend doorzet, en dat we daarna verder kunnen. Klinkt ms heel raar, maar ik hoop maar dat het snel gebeurd is en daarna weer alles 'normaal' is, en uiteraard dat het daarna snel raak is, maarja dat weet je maar nooit... Kan net zo goed weer 1,5 jaar duren net zoals de eerste keer. Of wie weet nog langer... Maar daar denk ik nog maar even niet aan. Eerst moet mn lichaam weer normaal worden. Lief dat jullie ernaar vragen <3
Ah nee Hoop dat je in ieder geval snel duidelijkheid mag krijgen meis, want dit is ook niks he... Sterkte voor nu en ik blijf toch nog voor je duimen hoor!
Sterkte lieve Suze :S wat een enorme rollercoaster zeg.. Hopelijk kunnen jullie als je je weer goed voelt er weer voor gaan. Kan de Gyn jullie niet helpen?
Lief dat je het vraagt! Het gaat wel, we gaan maar gewoon door met alles. Morgen om 9.30 uur weer een echo. Er is nog een ieniminie kansje dat het misschien goed komt, maar daar geloof ik eigenlijk niet in. Er zat natuurlijk vorige week opeens een ringetje in mijn bm, maar dat kon ook een pseudo vruchtzakje zijn zei de gyn. Diezelfde middag was mijn hcg ook gezakt van 6200 naar 6150, dus dat heeft voor mij wel de das om gedaan. We gaan het zien morgen, ik laat het nog weten. Stiekem blijf je toch ergens hoop houden dan he, alhoewel je weet dat het tegen beter weten in is...
Suze, wat moeilijk dat jullie zo lang in onzekerheid moeten zitten. Ik hoop zo voor jullie dat er een vruchtje te zien is morgen die op de juiste plek zit. Je bent gestopt met testen he? Omdat het hcg niet wilde aflopen eerst? Hier veel bloed gehad en zag de testen na twee dagen veel lichter worden wat mij duidelijkheid gaf. Wordt er nog hcg geprikt vandaag?
Pff Suze, je blijft in onzekerheid zitten... Wat verschrikkelijk zeg! Hopelijk snel duidelijkheid, dan kan je ook weer verder!