Vandaag wederom op controle en de gyn zag een iets verdikte eileider, mijn hcg is inmiddels gestegen naar 7500, dus de alarmbellen gingen een beetje af. Ik krijg morgen een spoedoperatie om 7 uur, een laprascopie omdat de zwangerschap toch buiten de baarmoeder zit, en vermoedelijk dus in mijn eileider. Hierbij wordt mijn eileider dan ook verwijderd. Ik zit echt in een rollercoaster vandaag, meteen weer bloedprikken voor de operatie morgen en door naar de anestesie om alles door te spreken. ML moest ook nog zijn best doen om vrij te krijgen, wat net aan is gelukt. Ik zou eigenlijk een weekend weg, maar dus alles afgezegd. Vind het best wel heftig. Mijn vriendin is operatieassistent, en ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen, maar zij zegt dat het best een pittige operatie kan zijn dus ben nu ook best nerveus. Buiten dat vind ik het emotioneel ook best wel pittig. Ik probeer relaxt te blijven, en mijn omgeving te vertellen dat het wel meevalt en allemaal goed komt, maar van binnen voel ik mij knap ellendig...
Oh echt bagger suze, damn. Ben er stil van. Wat jou ovrkomt bah bah Hopelijk gaat het morgen goed komen. Knuff Sterkte
Bah suze geen fijn bericht. Heb in oktober een laparoscopie gehad. Niet fijn maar goed te doen. Balen dat je eileider eruit moet. Je hebt er gelukkig nog een en Hoorn dat na je herstel die snel een mooi beebje maakt. Sterkte vandaag.
He bah Suze, wat ontzettend vervelend en naar dat je dit moet door maken. Een rollercoaster begrijp ik helemaal, dat is het al na een miskraam, laat staan als je nog al deze dingen door moet maken! Heel veel sterkte de komende tijd!
Ach meisje toch, wat verschrikkelijk. ik was gisteren al de hele tijd aan het kijken of ik je online zag, was zo benieuwd hoe de echo was. He bah, wat klote voor je zeg. Als het goed is zit de operatie er nu op. Hoop dat alles goed is gegaan en je een voorspoedig herstel hebt. Sterkte meid!!
De bbz was al flink groot, dus ze verbaasden zich erover dat ik geen pijn heb gehad. Mn hele rechter eileider was enorm verdikt, dus het had niet heel veel langer moeten duren. Deze is dan ook verwijderd. Helaas is mn linker eileider vol met verklevingen, dus ze wil met 1 a 2 maanden een hsg gaan doen om te kijken of deze nog wel doorgankelijk is. Zoja mogen we nog een paar maanden zelf proberen, maar zo nee gaan we meteen foor naar ivf. In juni is er zoiezo een voorlichting bijeenkomst in het vu waarvan ze zei het goed is om hier naartoe te gaan. Haar advies is eigenlijk zoiezo ivf, omdat natuurlijke zwangerschap er eigenlijk niet meer inzit volgens haar dus dat was een flinke domper. Als alles meezit zouden we tussen september en november met ivf kunnen beginnen, maar we gaan eerst dit even verwerken en dan gaan we rustig aan eens verder kijken. Ik vond t best heftig nieuws. Kreeg vorige week nog te horen dat ik weer wat hoop mocht hebben dat het toch een goede zwangerschap was, en vanmorgen te horen gekregen dat het toch een bbz was, mn rechter eileider is verwijderd, mn linker eileider verkleefd is en eigenlijk alleen ivf nog een optie is.... Het is dat je na narcose geen alcohol mag, anders had ik nu een fles wijn opengetrokken. Romantisch zwanger worden gaat m dus niet meer worden 😉
Lieve Suze wat een k*t nieuws. Ik hoop dat je weinig lichamelijke pijn hebt. Ik vind het zo'n verschrikking voor jullie. Wat een klap! Ik duim voor nog een natuurlijk verwekt kindje en anders een kort maar succesvol ivf traject. Nu herstellen en daarna lekker een fles wijn drinken.
Wat ongelofelijk heftig allemaal zeg . Wat krijg je een boel voor je kiezen zo. Heel veel sterkte met de verwerking van dit alles.
Wat erg suze dit! Echt geen woorden voor Hopelijk mag het allemaal snel gebeuren en dat je dit jaar nog zwanger mag worden
Suze meid, ik zit hier vol ongeloof, echt waar... en weet helemaal niet goed wat te zeggen, zonder woorden een beetje. Na al die tijd zwanger en dan dit... ik vind het zo erg voor je. Ik hoop nu echt met je mee dat de operatie goed verloopt, dat je goed kan herstellen; zowel emotioneel als fysiek...want natuurlijk zal dit allemaal een serieuse klap zijn. In ieder geval al veel sterkte gewenst en een dikke knuffel!
Jeetje Suze wat een rollercoaster en onzekerheid heb je gehad. Echt wat een rot nieuws, heel verdrietig. Dikke knuffel voor jou!
Wat een kl*te nieuws Suuze, pff wat een verhaal. Heel veel beterschap met het herstel en sterkte met de volgende stappen.