Dames, Afgelopen woensdag heb ik een miskraam gehad, niet super veel bloedverlies gehad. Donderdag bij verloskundige geweest en daar was nog een gescheurd vruchtzakje en bloed te zien, het vruchtje zelf was ik al verloren. Daarna wel wat gevloeid maar niet super veel. Sinds zaterdag/zondag alleen nog minimaal heel licht bruinige afscheiding. Wel nog met regelmaat krampende buikpijn, soort menstruatie pijn soms heftiger. Heeft iemand hier nog meer ervaring mee? Hoe lang blijft dit aanhouden?
Ik denk dat je lichaam nog bezig is met alles op te ruimen. Het kan zijn dat je later deze week opnieuw wat erger gaat vloeien. heb ik ook gehad. Ik dacht dat mijn miskraam na 4 dagen minimaal bloedverlies wel klaar was, Op dag 5 kwam het toch allemaal echt goed los en heb ik 2 dagen heftig gebloeid. Als je het niet vertrouwd kun je altijd contact opnemen met de huisarts of verloskundige.
Ja ik heb ervaring met restweefsel en geen goede helaas. Bleef na een curretage bloeden en pijn houden. Kreeg koorts dus eerst de huisarts gebeld en bloed laten prikken, daarna naar spoed uur gyn. Infectie door restweefsel opgelost met zware ab kuur. 3e mk zelfde verhaal alleen hogere infectiewaarden. Opgenomen in zkh en 2 dagen later nog restweefsel. Toen nog een curretage gehad. Hou vooral je temperatuur in de gaten. Zodra deze stijgt meteen de vk bellen. Een infectie kan je vruchtbaarheid op t spel zetten. Sterkte!