Miskraam ben er kapot van

Discussie in 'Miskraam' gestart door Emalouise123, 30 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emalouise123

18 sep 2017
    17
    2
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal ik heb een dochtertje van 8 maand twee weken geleden was ik er achter gekomen da ik 5 weken zwanger was maar is helaas slecht afgelopen op een avond kreeg ik heel veel krampen en veel bloed verlies naar ziekenhuis gereden en daar hebben ze gezecht dat ik een miskraam heb ben er nog altijd niet goed van kan er iemand me tips geven om het een plekje te kunnen gevén
    Groetjes

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig. Wat mij altijd helpt is erover praten en soms ook schrijven. Sommige vrouwen hebben de behoefte ook iets symbolisch te doen, bijv iets maken ter aandenken.

Heel veel sterkte, uit ervaring kan ik zeggen dat het vanzelf wat minder pijn gaat doen en het verdriet komt met ups en downs.

3. Emalouise123

18 sep 2017
    17
    2
    3
    Vrouw
    Merci voor de reactie als men vriend thuis is ga het maar als ik alleen ben dan begin het verdriet maar moet me sterk houden voor Men dochtertje men vriend kan er beter mee om dan ik kan alleen er me hem niet over praten da wilt hem niet vindt ik wel jamer

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik kan er ook niet altijd met mn man over praten. Heb je geen vriendinnen of familie met wie je je verdriet kan delen? Je alsmaar groot houden is ook niet helpend in je verwerkingsproces...ik ga soms bewust even naar mn kamer alleen en dan laat ik mn verdriet toe en huil ik het er even goed uit. Daarna hoofdpijn maar wel een beetje een opgelucht gevoel.

5. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Wat verdrietig, veel sterkte! Misschien moet je bij je vriend toch aangeven hoe het voelt voor jou en hoe verdrietig je erover bent, dat het belangrijk voor je is om erover te praten wanneer jij dat wil en dat je dat het liefst met hem doet. Voor een man is zo'n prille zwangerschap toch anders, hij voelt niet wat jij voelt. Jij was zwanger, en jij hebt nu de krampen/bloedverlies en moet de miskraam ondergaan dat heeft hij niet.

6. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik heb het van me af geschreven en lekker gehuild wanneer het nodig was. Manlief heeft ook een dag vrij genomen en toen zijn we samen een flink stuk gaan wandelen. Ik moest er gewoon veel over praten. Mijn zoontje merkte ook wel dat ik verdrietig was. Dat hebben we ook benoemd. 'Mama is even verdrietig, maar het komt wel weer goed'. Sterkte meis. Bij mij is het na twee miskramen ook goed gekomen en heb ik er een heerlijk mannetje bij. X

Deel Deze Pagina