Oei wat is het lastig de perfecte jongensnaam te vinden. Welke nu nog op lijstje staan zijn: Ties & Noé Welke van de twee zouden jullie kiezen? En hebben jullie in deze lijn nog aanvullingen voor ons?
Ties vind ik erg leuk. Stond op ons lijstje voor de eerste. Noé vind ik erg vrouwelijk en kan er niet zo snel een volwassen man bij voorstellen. Misschien ook leuk: Siem Mats Thijmen Dani Quinn
Ties is erg Hollands en heft mijn voorkeur. NOe daar integen is Frans ofzo? Ik vind het ook een meisjesnaam. Niek,Klaas,Jerre,Dircke, Basti
Noe klinkt als Noah, op zich een jongensnaam maar wellicht ook unisex. Ga dan maar toch voor Ties zou ik zeggen. Teize ? Govert ? Gert ? Cor ? Frazer ? Gino ? Jildert ? Brian ?
Noé is een meisjesnaam in nl (ken ook alleen maar meisjes die zo heten) Ties categorie Siem en Sieb Faas Joep Willem Boele Cees Boet Joes Lieuwe Seppe Ole Tijme Sieme Beer Lex Noé is hebreeuws toch? Aaron Samuel Efron Ismael Levi Moze Joshuah Jair Job Benjamin Boaz Elijah
Hmm. Ik vind Ties dus echt niet mooi. Maar goed, dat is een kwestie van smaak Noé vind ik dan weer wel mooi, alleen voor een jongen had ik hem nog niet eerder gezien. Eerder voor een meisje! Ideetjes: Noah Mees Max Noud Bram Luuk Duuk Mink Raf Sil Noam
Noe vind ik ook meer voor een meid maar ties is niet echt mijn smaak. Vind t wat boers. Maar in dit geval zou ik daar dan toch voor kiezen. Anderen hebben trouwens best leuke alternatieven genoemd.
Ties!! 😍 Mijn neefje heet zo. Leuke naam! Noé vind ik echt niet leuk voor een jongen.. Vind het echt iets voor een meisje. Wel apart trouwens dat jullie deze twee namen over hebben. Twee totaal verschillende namen!