Hoi! Nieuwe gebruiker, maar niet nieuw op dit forum, aangezien ik al een tijdje met veel interesse de babynamen in de gaten houd Op dit moment nog 14 weken te gaan, maar met beginnende stress omdat we nog steeds geen naam hebben voor onze buikprinses. Bij de eerste wist ik de naam al in het eerste trimester! Vandaar deze oproep Onze eerste dochter heet naomi, dus iets bijpassends is wel zo fijn Ik ben niet van de lange namen, de franse namen of de oerhollandse namen als willemijn enz... De naam die bij mij op dit moment op nummer 1 staat is phebe (feebuh) en op nummer 2 dani (daanie) echter is vriendlief van beiden niet helemaal gecharmeerd helaas Hij zit meer in de isabel en sanne trant. Wat ik op zich ook leuk vind, maar niet dat ik zeg wow! Ik zoek dus echt een stoere en tegelijk lieve naam voor een meisje.... Met andere woorden, hellllllp
Ella/Elle Elise/Elize of Elisa/Eliza Daniek/Danique (misschien een tussenoplossing tussen jouw Dani en zijn namen?) Kate Lauren Linde Lisan(ne) Nadine Rosan Sara(h) Maar wat een uiteenlopende smaken hebben jullie hihi. Naomi - Phebe vind ik totaal wat anders en Dani en Isabel erbij ook. Sanne nog wel weer redelijk gelijkend, maar verder.. Lastig jullie smaak te ontdekken
Naomi en Zoë Naomi en Daisy Naomi en Demi of Dewi Naomi en Senna Naomi en Robien Naomi en Tess(a) Naomi en Isa Naomi en Bella Naomi en Nina Naomi en Ashley Naomi en Lindsay Naomi en Vivienne Naomi en Siënna Naomi en Marley Ik noem maar wat willekeurigs op!
Alina, Aline Alizée Amelie Anaïs Camille, Camila Eline, Elina Elise / Elize, Elisa Ella, Elle Emelie Emma Eva, Evie / Evi / Evy Flore Hanna(h) Janne, Janna Joëlle Julie, Jolie, Julia Juliët Laure, Lauren Lea Lina Linde Lize / Lieze Loïs, Loïse Lore, Lora Lune, Luna Maite Marre Merle, Mirle, Marle Noëlle Nore, Nora Olivia, Livia Ophélie Rosa, Roos Sara, Sare, Saar Tamar Tess, Tesse, Tessel Tirza Veerle
Ja erg he, die verschillende smaken.... :s Naomi is geboren toen ik net 19 was, nu alweer meer dan 9 jaar geleden. Intussen is mijn smaak ook wat veranderd, al blijft naomi perfect bij dr passen Maar vandaar idd mijn smaakverandering, tel daar de totaal andere smaak van vriendlief bij op en het feit dat ik juf ben en dus bij heel veel namen al een beeld heb en je hebt een dilemma! Bedankt voor het meedenken alvast iedereen en keep them coming!
Naomi en Faya/Fayah/Fajah Faya is de naam van onze dochter, dus vind ik zelf uiteraard een mooie naam, maar ik krijg er ook heel veel leuke reacties op. Mijn partner en ik hadden ook een ontzettend uiteenlopende smaak qua namen. Pas met 34 weken hadden we de naam. Dit was voor ons de gulden middenweg, misschien heb je er iets aan