We beginnen te neigen naar een derde kindje. Toevallig kreeg ik een namenboekje terug van een vriendin en nu ben ik gewoon alvast aan het kijken naar namen. Wie denkt er mee met een naam die bij de namen van de jongens past? De oudste is Rick (doopnaam is Anthonie Hendrik) De jongste is Thijs (doopnaam is Thijs Christiaan) we willen wel weer een redelijk hollandse naam, doopnaam hoeft niet meteen. Voor meisjes kom ik tot nu toe op: Mirte Saar Vera Amber Jade voor jongens alleen op: Ben (en weet eigenlijk niet of ik die echt leuk vind) Oh geen namen beginnend met een R, T of D
bedankt voor de tips, zijn leuke namen maar we hebben bijna overal wel iets mee. Dat maakt het ook zo lastig.
Voor een jongen misschien... Abel Alex Arnoud Aron / Aaron Arthur Bjorn, Björn / Bjørn Bram Casper Emiel / Emil Erik / Eric Felix Floris Hidde Hugo Ivan Ivo Jasper, Jesper Jelmer, Jelger, Jelmar Jelte, Jelle, Melle Jens Jeroen Jochem Jonas Joost Joren, Jorn Joris, Boris Jorrit Jort / Jord Jurre Kevin Koen Lars Laurens Laurits / Lauritz Lex Lucas / Lukas Luuk / Luq / Luc Maarten, Marten Marco / Marko Mark / Marc Maurits Menno Michiel Misha / Mischa / Micha Niek Niels Olaf Oscar / Oskar Sander Sebas Sebbe Sepp / Seb / Sep Silvijn Simon Sjors Stan, Sten Stef Stefan, Steven Stijn Sven Victor / Viktor Vincent Wessel Wouter ?
bedankt voor de tips, staan wel leuke namen tussen! Ik vind het zo lastig omdat ik ongeveer bij elke naam iemand ken. Kinderen van school of kdv of uit de kerk of familie dat er zo weinig overblijft.
En voor een meisje... Amber Anne, Anna Annelou Anniek / Aniek Anouk Bente Carmen Eef, Eefke, Eefje Elin Eline, Elina Elize / Elise, Elisa / Eliza Ella, Elle Emma Esmee Fem / Femm Femke, Famke Fenna, Fenne Fiene, Fien Fleur, Floor, Flore, Floortje Hanne, Hanna / Hannah Ilse / Ilze / Ylse / Ylze Inge Iris Isa / Iza, Ise / Ize Janna / Jannah, Janne Jara / Yara Jente, Jenthe / Jinte, Jinthe Jolijn / Jolein, Julijn / Julein Judith Karlijn / Carlijn Kirsten Lana, Lina, Liene, Lena Lara Laura Lian, Lianne Lieke Lieze / Lize / Lise Linde Lisa, Liza Liselot Livia Loïs, Loïse Manon Maren Marije Marijn / Marein, Marijne Marit, Marrit Marre, Mare, Mara, Maartje Maud Maya / Maja / Maia Meike Merel Mia Milou, Marlou Mirte / Myrte / Mirthe / Myrthe Ninthe Nore, Nora, Noor, Noortje Saar / Sara, Sarah Sabine Sanne, Sanna Sasha / Sascha / Sacha Saskia Silke Simone Sofie / Sophie, Sophia / Sofia Sophine Stella Stephanie / Stefanie Susan / Suzan, Susanne / Suzanne, Susanna / Suzanna Suze, Suus Vera, Vere, Veerle ?