Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een 2e naam voor onze 2e dochter. Eerste naam wordt Faya en we dachten dat we eruit waren: Faya Sophie, maar ik was even vergeten dat de 2e naam van dochter van beste vriendin ook Sophie is. Nou maakt een 2e naam natuurlijk veel minder uit, maar toch ben ik nu iets minder enthousiast over. Hebben jullie misschien nog ideeën? Eigen ideetjes, die het gevoelsmatig nog niet helemaal zijn: Faya Suze Faya Lois Faya Kate... Roept u maar!!
Faya Lois vind ik een leuke combinatie. Faya Jasmijn Faya Maren Faya Lauren Faya Julie Faya Rosalie Faya Roos Faya Noelle Faya Louise Faya Elise Faya Eline Faya Danique
Leuke naam faya Ik zou zeker voor sophie gaan! Een tweede naam wordt weinig gebruikt verder. Of vernoemen naar bv de twee oma s. Vind ik persoonlijk leuker.
Dank jullie wel! De tweede naam van onze eerste dochter wordt ook genoemd En Louise vind ik ook erg mooi, maar lijkt teveel op naam van dochter 1... Tot nu toe dan toch nog Lois of Sophie.. Wij denken ondertussen ook nog verder.