Ik zit met mijn handen in het haar! Wij hebben een prachtige dochter met de naam Sarah, en zijn nu in verwachting van ons tweede meisje. Mijn partner en ik kunnen het helaas niet eens worden over de naam. Waar hij helemaal weg is van de naam Hanne (waar ik niet warm voor loop) neig ik meer naar een naam als Lize, Liene, Nine... maar dat vindt hij weer niks. Iemand nog goede suggesties? We zoeken wel een korte naam, één of twee lettergrepen, niet eindigend op een -A. Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties!
Jasmijn Lotte Lieke Elise Lieve Isabel Sophie Emily/Emilie Julie Fleur Merel Jolijn Linde Roos Amber Veerle Benthe Mirthe
Proficiat, en mooie naam idd, Sarah. Ik doe een poging. Else Emmie Esmee Imme Cato Maud Nikki Milou Bregje Amber Noor Veerle Fenne
Lisa En alle namen hierboven vind ik ook wel mooi (oke, bijna alle namen). Er past veel bij Sarah, want het is een hollandse naam, maar kan ook engels worden uitgesproken..
Sarah &.... -Judy -June -Gwen -Elin -Iris -Britte -Irene -Wende -Jente -Hilde -Mare -Evie -Rose/Roos -Hiske -Claire -Danique -Karlijn/Carlijn -Karlien/Carlien -Janou/Milou/Manouk -Daphne -Lucie -Lilly -Anaïs -Audrey -Carmen -Eden -Marlot -Mirre -Thamar/Tamar -Thirse -Mabel -Juliet -Alison/Allison -Helen -Karen -Kirsten -Fenne -Chloé
Sofie Marie Julie Danie Guusje Daantje Noortje Loesje Lotte Nieke / Nycke Floor Pien Madelief Evelien Viviënne Cleo Babs Suus Veerle Nienke Femke Tesse Lottie Anne Ankie
Femke Lena (weet dat je geen a wilt maar vind mooie combi) Jinthe Dinthe Hannelore Vajèn Lotte (of Liselotte/Charlotte) Loïs Annick Evelien/Eveline
Sarah en Famke Sarah en Linde Sarah en Benthe Sarah en Indy Sarah en Lindy Sarah En Lente Sarah en Roos Sarah en Lyn Sarah en Tess Sarah en Naomi Sarah en Esmée
Wauw wat een reacties al! Dank jullie wel allemaal! Er zitten zeker wel leuke namen tussen, maar veel ervan zijn al vergeven of lijken heel erg op namen van kinderen van vrienden of familie. Misschien toch nog verder zoeken naar een minder voorkomende naam... Lastig!
Sarah en ziva sorry eindigd op de a maar vind de combi mooi amy benthe dahnee elle fenne hanne jonne dionne dian katie jenthe guusje sjuul lianne miloe norah nine iemke anne sanne lore quincy riva river teegan veerle meerte femke maaike Charlotte simone fiene eline feline celine jony jill