Wie wil/kan mij wat ideeën geven?! Mijn vriend heeft 2 kids Nick en Kim en ik heb zelf 2 jongens Djayvano en Marciano... Wij samen verwachten nu een dochter maar zoals je ziet zijn onze namen van de kids nogal verschillend haha.. en ik zou toch denken dat een meisjesnaam makkelijk zou zijn aangezien ik 2 jongens heb. Maar heb echt geen idee misschien dat er hier vrouwen zijn met ideeen?! Ons meisje krijgt als 2e en 3e naam Johanna Antonia.. ze wordt vernoemd naar mijn oma Johanna en zijn oma tonia en opa Antoon maar de 1e naam heb ik echt geen idee.. en ikzelf ben niet zo van de korte namen
Nina Nova Savannah Lorena Amara Malin Sarah Ik hou juist weer van korte namen dus vind het een beetje lastig
Nova vind ik grappig; begint met de laatste letters van de namen van jouw jongens, maar is niet heel lang oid. En het betekent ‘nieuw’, wellicht in deze context een extra mooie betekenis. Dominique vind ik ook mooi; langer en Nick/Kim zit er een beetje in.
Misschien: Serena Eliza Fabiënne Layla Vajèn Roxanne Diantha Alana Rosa Jesslynn Anissa Valentina Viyenna Joëlle Indira Alicia
Ik zou voor een lange naam gaan zoals jouw zoons maar het dan wat simpeler houden zodat het beter past bij Nick en Kim. Dus bestaande lange namen zonder onnodige Y's. Alyssa Georgina Aurora Céline / Celina Viviënne Angelina Novalie Jasmine Davina Olivia Noëlle /Joëlle Charlotte
Melissa Michelle Daniek Viènne Feliz Feliza Lizzy Steffie Quinty Amy Emily Fabiènne Lucy Jolie Julie Lynne
Olivia Ivy Maisie/Macey Maeve Isabella Audrey Aurelia Sophia Eliza Megan Hayley Lauren Lilly Jasmine/Yasmine Alissa/Alyssa Ashley Jessie Lindy Maxime/Maxine Joella/Noella Mylène
Elena Johanna Antonia Milena Johanna Antonia Romaysa Johanna Antonia Livia Johanna Antonia Hayley Johanna Antonia Quincy Johanna Antonia
Aimee Damaris Alyssa Alanis Deveny Juanity Vanity Danisha Milena Noraly Ashanti Rilana Ashlin Felicia Felicity Mikayla Raphaela Korte namen Ruby Joya June Yazz Alexa Gia Moira
Ik kan me voorstellen dat dit voor wat discussies zorgt bij jullie thuis .. vind het lastig om mee te denken omdat jouw namen niet echt mijn smaak zijn... euhm... nou Wilde ik kimberley zeggen maar dat gaat natuurlijk niet..maar wel zoiets in die trant. Wat langer maar toch Hollands.. Naomi?