Nu we redelijk zeker zijn over de eerste naam mocht het een meisje worden (madeleine) zijn we op zoek naar een tweede naam. De tweede naam mag liever niet beginnen met een E maar verder zijn er geen vereisten. Ik ben zelf volledig blanco, maar aangezien ons zoontje twee namen heeft en we al een madeleine in onze directe omgeving hebben willen we wel graag een tweede naam. Alle inspiratie is welkom!!
Dacht ook aan Madeleine Sophie of Madeleine Rosalie Madeleine Leonora Madeleine Rosalynn Madeleine Frederique Madeleine Liselore Madeleine Aimėlie Madeleine Isabeau Madeleine Isamae
Madeleine Delphine Madeleine Juliane Madeleine Louise Madeleine Anna Madeleine Leonoor Madeleine Renske Madeleine Amelia
Madeleine Sophie klinkt inderdaad wel kloppend ofzo, en madeleine julia vind ik ook wel mooi! Ik zou het zelf alleen leuk vinden als de tweede naam wat stoerder is.. Alleen geen idee of dat past. Madeleine is al een vrij 'brave' naam ofzo Dus een beetje pit voor een tweede naam vind ik wel leuk. Echt nooit verwacht dat ik meisjesnamen moeilijker zou vinden dan jongensnamen!
Madeleine Otice Madeleine Renée Madeleine Noë Madeleine Alix Madeleine Isabel Madeleine Anna Madeleine Jolie Madeleine Rosalie Madeleine Olivia Madeleine Lauren Madeleine Ella Madeleine Nora(h)
Grappig, madeleine olivia is de enige naam die ik zelf al bedacht had. Vind dat heel mooi klinken! Maar enkel zo lief.. Hoewel ik Renee eigenlijk geen mooie naam vind voor een meisje klinkt het wel achter elkaar en het heeft inderdaad meer pit! Geeft toch weer wat nieuwe richtingen om in te denken
Ik vind Olivia wel pittig hoor Lief en eigenwijs tegelijk. En Madeleine Renée is lekker stoer, maar toch nog steeds chique.