Als meisjesnaam staat mirre momenteel t hoogst op het lijstje (we zijn er nog niet definitief uit). Nu vind ik het alleen erg moeilijk om hier een tweede naam bij de verzinnen.. Ons zoontje heeft wel twee namen dus dat willen we nu eigenlijk weer. Het enige wat ik kan bedenken is Mirre Olivia maar dan worden de initialen MOP, wat ze later zelf misschien wel niet zo grappig gaat vinden.. Dus zijn er nog mensen met een namenknobbel die een tweede naam kunnen bedenken bij Mirre? Ik weet even niet meer waar ik moet zoeken.
Mirre Rosalie Mirre Rosaline Mirre Carlijne Mirre Juliette Mirre Feline Mirre Sophie Mirre Emily Mirre Emilie
Olivia Mirre niet een optie. En dan roepnaam Mirre. Mijn initialen zijn (fictief): K.M. Mijn roepnaam is (ook fictief): M. Dus tweede naam is roepnaam. Alleen op vliegticket ben ik K.
Mirre Eleonore Mirre Josefien Mirre Lidia Mirre Catherine Mirre Victoria Mirre Juliane Mirre Amelie Mirre Irene
Mirre Jasmijn <- is echt een topper! Mirre Annabel (maar dan zou het MAP worden...hmm) Mirre Romijn (mijn zoontje heet Romeijn, maar als meisje naam zou het met eventueel een andere spelling ook best kunnen)
Ik zou M.O. P geen enkel probleem vinden. Andere opties: Romee, Nanouk, Emeli, Alina, Lidian, Dagmar, Charlotte, Rosanne
Ik zie het probleen met MOP niet zo. Bij officiële documenten zal er M.O. Peters(fictief!) staan. En ik denk niet dat er met mop gepest gaat worden.
Mirre Jasmijn idd erg leuk bij elkaar, maar ook de eerder genoemde Mirre Eleonore. Andere opties: Mirre Esmee Mirre Lotus