Wij hadden voor onze dochter de naam N.oëlle V.ajèn en deze naam stond vast. Tot ik net de betekenis van de tweede naam las.. We zijn nu toch even aan het zoeken naar een andere tweede naam. Welke naam is mooi bij N.oëlle? Ons zoontje heet M.ilan L.uca. Bedankt alvast!
Ik vind zelf Fay heel mooi, maar mijn man vindt het helaas niks. Mae is niet mijn ding, al kan het idd best bij de voornaam.
Je zou de naam een beetje aan kunnen passen? Noëlle Fayenne Noëlle Fayen Noëlle Fayenna Noëlle Viënne Noëlle Viënna Noëlle Viyenna
Grappig dat je Viënna noemt, die hadden we eigenlijk als eerste. Als zoontje een meisje was geweest, was het inderdaad die combinatie geworden. Ik vond alleen het dubbele trema een beetje too much.. Toen kwam Vajèn langs en wist ik dat dat het was. Op een andere manier geschreven vind ik het echt niet mooi..
Noëlle Félin Noëlle Carmen Noëlle Gwen Noëlle Arwen Noëlle Sayen Noëlle Veron Noëlle Elora Noëlle Loranne Noëlle Aurora Noëlle Evana
Oke. Dan misschien: Noëlle Romée Noëlle Mayel Noëlle Nalani Noëlle Thalia Noëlle Aimée Noëlle Indira Noëlle Serah
Noëlle Evi Noëlle Anouk Noëlle Julie Noëlle Olivia Noëlle Livia Noëlle Ziva Noëlle Aimée Noëlle Isabel Noëlle Kiara
Dank voor jullie reacties! Wij zitten hier echt al de hele avond allerlei namen te bedenken en jullie namen te keuren hihi.. Het meeste wat genoemd is, is niet onze smaak helaas. Ook blijft Vajèn gewoon maar door m'n hoofd gaan en blijft het toch de liefste en mooiste naam die ik me er maar bij kan bedenken. Wellicht dat we nog gaan overwegen om de schrijfwijze aan te passen (wat qua uitspraak natuurlijk ook niet uitmaakt verder), naar Vayèn. Al vind ik dat veel minder mooi.. Er zijn wel meer namen die in het buitenland iets anders betekenen. Denk aan Dick. En ik las laatst dat er een taal is waar Koen 'kont' betekent.. We gaan er nog ff een nachtje over slapen. We hebben nog 20 weken te gaan om te beslissen als het goed is, maar wat ik zei, voor ons is deze naam het denk ik gewoon. Jullie iig heel erg bedankt voor het meedenken!
!Sorry! Ik noemde het op in dat andere topic Het is een tweede naam... dus is minder confronterend mocht ze wel een Turkse vriend krijgen iod...?
Haha ik ben blij dat ik het nu weet, dan kan ik er tenminste nog over nadenken of ik dat wel wil Maar het scheelt inderdaad dat het een tweede naam is. Plus.. Als we met allerlei talen rekening moeten houden.. Dus bedankt dat je het benoemde hihi, wellicht komen we er op deze manier gewoon achter dat dit écht DE naam is voor ons!
Hoeveel kindjes hebben die naam tegenwoordig niet als eerste naam?? In Nederland is het een gewone naam, ik.zou me daar echt niet druk om maken..