Hi allemaal! Gister te horen gekregen dat we een jongetje verwachten! Eigenlijk waren we overtuigd van een meisje! Haha. Nu dus op zoek naar een jongensnaam! Maar we zijn inspiratieloos.. we hebben nog tijd genoeg hoor maar dit topic openen is ook gewoon leuk! Beetje namen inspiratie. Wij zijn heel makkelijk opzich! Vinden veel mooi maar komen nog niet op de wauw naam! Ons eerste zoontje heet Vince*. We zoeken dus iets wat daarbij past en de 2e naam word Vincent. Wil hem wel vernoemen naar zijn broer! Wie heeft er leuke ideeen? ......... vincent. Typ maar raak!! Alvast bedankt x
Namen die ik wel in het zelfde rijtje vind passen als de naam van jullie eerste zoon* en waar hopelijk dus de wauw naam bij zit: Senn Liam Ryan Roan Morris Aiden Mason, Jason Mick Lenn Jim Shane Dean Dex Ian Quinn Lennon, Lennox Brent
Aiden Boaz Boyd Brandon Brent Cas Chris Colin Daan, Dani Daniël Dex Duuk Dylan Ian James Jay Jesse Jim Joël Jordan Josh, Joshua Julian Justin Kai Kian / Kyan, Kéan Lars Lenn Levi Lloyd / Loyd Luca, Luke, Luuk Max Mick Milan Morris Nathan Nick, Niek Noah Noël Oscar Owen Rens Roan Ruben Samuel Sem, Sam Senn / Sen, Sepp / Seb Sonny Stan Tim Tom / Thom Tygo
Hier zitten ook kanshebbers tussen. Mijn vriend is helemaal weg van Jay! Ik vind tygo, joël, Ruben erg leuk!