Het gaat om de combinatie van de naam van onze oudste en de naam die we in gedachte hebben voor onze tweede (als het een meid is). Onze oudste heet L.exi, en we hebben voor de tweede de naam I.zzy in gedachte. Voor Mn gevoel bekt het niet helemaal lekker.. Graag de namen met puntjes er tussen voor eventuele herkenning
Mwah. Ik vind het geen beroerde combi. Maar mn voorkeur heeft het ook niet helemaal... Komt doordat het én dezelfde eindklank heeft, maar ook doordat de naam van oudste eindigt op 'ie' en de naam van jongste dan begint met 'ih'.
Ik vind I.zzy sowieso een rare naam. Maar samen met l.exi vind ik het niet echt mooi. Ik zou zelf denk dan voor isa of Iza kiezen en thuis de naam I.zzy gebruiken. Als ze dan ouder wordt kan ze in ieder geval nog zelf kiezen hoe ze door anderen genoemd wil worden. (Ik kan mezelf wel indenken dat ik op mn 25e liever isa dan i.zzy genoemd wordt)
Ik hou niet van namen met dezelfde eindklant... Sara en Julia zou mijn combi ook niet zijn. Maar er zijn ook veel ouders die er bewust voor kiezen.... smaken verschillen nou eenmaal. Als het DE naam voor jullie is zou ik het doen.
Idd dezelfde eindklank vind ik twijfelachtig, maar zou het er niet om laten. Isa Isabelle? Isolde? Andere suggesties? Norah Ivy Filippa Maya Foss Bay James Mila / Nila Coco Riva
Ik vind het leuk! Izzy. En totaal niet storend dat het jut en jul is. Ik vind het wel duidelijk 2 verschillende namen.
Het kan ook nog net zo goed een jongetje zijn haha! Daar zijn we iig al wel helemaal uit. War betreft de namen als ze straks 25 zijn, dat is ook iets waar we met onze oudste rekening gehouden hebben. Haar volledige naam is een hele klassieke maar ook tijdloze naam die pas bij ieder beroep , zodat haar naam ook kan groeien naar en met haar persoonlijkheid. Dat zijn we voor deze baby ook van plan. I.sa is idd ook een optie hoor! Alleen vind ik I.zzy zo leuk! Coco vind ik ook echt een leuke optie, ben bang dat die allen niet door de keuring komt. Laten we eerst maar eens even het geslacht afwachten (ongeduldiggggg)! Bedankt voor het advies !
Ik vind Izzy wel leuk, maar in combinatie met Lexi niet echt geweldig. Coco trouwens echt vreselijk (ordi).
Ik vind de combinatie niet eens zo'n probleem, maar de naam zelf erg kinderlijk. Als koosnaam voor bijvoorbeeld Izabel vind ik het wel gaan. Isa of Ise wel duizend keer leuker! Coco vind ik echt vreselijk, zo heet de fur real aap van mijn dochter