Nee joh meissie, ik weet toch dat jij (en ik) vernoemt? Het was meer een verbazing dat je een hele tweede naam gaat verzinnen (super cool overigens) om vervolgens aan te geven dat je het niet gaat gebruiken, niet gaat uitspreken etc. Dus dan vroeg ik me af: waarom dan doen
Gebruik jij de 2e en 3e naam dan als je je dochter gaat roepen dan straks? Ik doe dat niet hoor Misschien eens als ik boos ben
Ik vind van alle opties Stevie Mae echt het mooist! Ik heb ook een naamcombinatie bedacht met de initialen S.M. en wij zijn nog aan het twijfelen of we ons daaraan storen. (Ik zelf niet denk ik, je kunt voor van alles wel een afkorting bedenken, maar je weet nooit hoe anderen daarover denken...) Als dit de naam voor je is, zou ik het hierbij laten, en als er nog een derde naam bij komt zou ik er al helemaal geen probleem van maken.
Ja ik denk dat wij ons er niet aan storen.. Als je je kindje nu Stevie Ella en achternaam met een X ofzo vind ik het anders
Snap wat je bedoel hoor waarom een tweede naam als je het nooit gebruikt. Het is geen pré maar we vinden het gewoon mooi staan en klinken voor de leuk haha
Ik vind het ook mooi aan een tweede naam dat je iemand daarmee (naar mijn mening) een uniekere naam geeft. Er zijn vaak voornaam en achternaam combinaties die vaker voorkomen (zeg Jaap de Vries). Door een tweede naam geef je jouw kindje dan ook echt een unieke eigen naam. Persoonlijk vind ik een enkele naam ook gewoon saai en vind ik meerdere initialen vaak wat 'luxer' staan. In ieder geval voor mij genoeg redenen om een tweede naam te kiezen.