Oke meiden ik ben zwanger van een 4e. Super! Nu lekker nadenken over de naam. Dit keer wil ik niet weten wat het gaat worden en manlief ook niet. We hebben al wat namen op het oog maar of mijn man heeft niet het wouw gevoel of ik. Namen die ik leuk vind zijn o.a. Raven(ned uitgesproken), Merel en Eowyn voor een meisje en christopher, quinten, olivier, benjamin voor een jongen. Sommige namen hebben mn voorkeur om als 2e naam te gebruiken van het lijstje. Onze kinderen heten Eli.ze, Lau.ren en S..ebastiaan! Ik zou graag een krachtige naam willen voor een jongen of meisje! Ik hoop dat jullie nog leuke ideeen hebben. Ik wil geen top 10 naam wat TE populair is. Alvast bedankt! !
E.lize. L.auren, S.ebastiaan & Carlijn(e) Feline Milou Phileine Fleur Jasmijn Thijmen Jurrian Joris Pepijn Diederik
Alle kinderen hebben een E in de naam, dus misschien is het mooi om dat zo te laten Goed, ideetjes daarmee. Voor een zusje: Adeline Albine Alexa, Alexina Alexandra Aline Amber Anemone Annabel Annelie Annelique, Annelieke Annelise Ariane Arline Avaline, Aveline Benthe / Bente Bine Birte / Birthe Calanthe Camellia Camille Carline Carmen Cecilia, Cecilie Celeste Celinda Celine Charlene Charlotte Christianne Cille Daphne Déanne Denise Diane, Dianne Dionne Dorine Febe Femke Fenna Frederike, Frederique Gabriëlle Gemma Gerlinde Giselle Gitte Gwendoline Hanne, Hannelore Helene Hester Hilde Idelle Ilene Ilse Inez Inge Ione Irene Isabel, Isabelle Isolde Jade Janne Jannike Jasmine Jenna, Jessa Jennica Jessie Jette, Jetta Joëlle Jolene Jolie Josephine / Josefine, Jozefien Jules Juliane, Julianne Julie Juliet / Juliët, Juliëtte / Juliette Karine Karlene Katelijne, Katelijn Leanne, Lianne Lisanne Liselotte Madeleine, Madeline Madelief Malene, Malena Maren Marthe / Marte Mathilde Maurine Maxine Melina Mirthe / Mirte / Myrthe / Myrte Neva Noëlle Norene Rebecca Renate Roanne / Rowanne Robine Rosaline Rosanne Rozemarijn Stephanie Suzanne / Susanne Valerie Vanessa Vera Veronique Vianne Vivianne Willemijn Ymke Zabèl Zella Zelpha Zenzi Voor een broertje: Abel Alec, Alex Alexander Andreas Antonie Arne Axel Bendt, Bengt Benjamin Bernd / Bernt Bjarne Bosse Boudewijn Brent Carsten / Karsten Casper / Kasper Cedric Christopher Daniël Delmar Derek Detlef Devin, Devan, Devon Diede, Diederik Dieter, Dietmar Domenic Felix Ferdi / Ferdie / Ferdy Ferdinand Ferre, Fedde Fiete Flemming Folke Frederik, Fredrick Gerben Gerolf Hendrik Henning Henry Hessel Hidde Holden Holger Jarle Jasper, Jesper Jelle Jens Jeroen Jerrik Jesse Jochem Jorben Joren Jurgen Jurre Keld Kendrick Kennard Kenrick Kevin Kjell, Kjeld Kobe Leander Lennard / Lennart Maarten, Marten, Morten Malte / Malthe Maxwell Meine, Meino Menno Merijn, Merlijn Mikael, Michaël Nathaniël Nels, Nelson Noël Odell Oliver Olle Owen Pelle Pepijn Percy Philander Pieter Quinten Rafaël / Raphael Raven Rens, Renze Robbe, Roffe, Ronne Roderick Rube, Ruben Rune Rupert Rutger Steven Sybren Thore / Tore Tiede Tijmen / Thijmen Torben / Thorben Torsten / Thorsten Ture / Thure Valentijn Waldemar Walter Werner, Warner Wessel Willem Wouter Xander Zeph
Voor een meisje vind ik Merel wel leuk. Raven vind ik op z'n Nederlands uitgesproken geen naam, maar meervoud van 'raaf', en op z'n Engels uitgesproken weer geen mooie naam. Eowyn te 'lord of the rings'. Misschien ook leuk: Caro Nova Stella Mare Olivia Christopher, Olivier/Oliver en Benjamin vind ik heel weg leuk (stonden ook op mijn lijstje). Misschien vind je deze ook leuk: Abel Marcus Oscar Arthur Felix Robin David Tobias Midas Adam
Julius Sebastián Benjamin Nicolas Nicolas Sebastián Benjamin Levi Olivier Felix Olivia Aimee Merel Jasmijn Elouise Axelle Amelia Frederique
Wat leuk al die reacties. Er staan een hoop namen op die ik ook op mn lijstje had maar afgevallen zijn dankzij manlief of het feit dat hij iemand ermee associeert. Mare, amber en jasmijn vond ik ook leuk. Mare vond mijn man niets. Amber en jasmijn horen we hier op het moment helaas veel waardoor die iets minder interessant worden. Ook een hoop namen waar ik zelf niet op gekomen zou zijn, leuk! Verder vallen er een hoop af door bekende en teven hun kinderen. Grrr..... Raven en Eowyn ga ik ook maar wegstrepen omdat we die niet allebei mooi vinden. En ook bij jullie niet heel erg aanslaan Het is zoo lastig. Ik ga de lijstjes morgen nog eens op mn gemak doorlopen om te kijken of ik nog wat op de lijst kan zetten. Zelf heb ik ondertussen ook nog verder gekeken en nog hele leuke namen gevonden waar ik toch wel veel bij voel. Graag hoor ik jullie mening ook over die namen. Een jongen Silvijn olivier cristopher Een meisje: Anna- Belen( eerste e is een lange eee en 2e e is een korte streepje naar links) ik kan de tekens niet vinden op mn foon. Dat zou dan de roepnaam ook zijn. Volledige naam zat ik te denken aan Merel Anna-Belen. Graag jullie ongezouten mening 😃Dankje!!
Hehe ja inderdaad. Maar sterker nog ze hebben allemaal een naam met de beginletter E. Evan Seb..astiaan, E.lize Charlotte en La.uren Emilie
Merel Amber Jasmijn heb ik ook heel lang gehad als de naam Blijf dat ook heel leuk vinden maar ik zit een beetje met de populariteit..
Uit jouw namen zou ik zeker voor Merel gaan. Bij Belen moet ik toch meteen denken aan Giel Beelen... Voor een jongen zijn Olivier of Victor erg mooi en passen goed bij de andere namen. Succes!
Voor een meisje vind ik Merel uit jouw lijstje het beste passen bij de rest. Olivier en Benjamin zijn leuk voor een jongen!
Wat vind je van Hazel voor een meisje? Aangezien je ook 'Raven' had, maar die naam wordt denk ik wel erg snel uitgesproken op z'n Engels, terwijl dat met Hazel waarschijnlijk minder snel gebeurt.
Elenora Lenore Leonore Enore Josephine Machteld Jetta Catharine Eloise Olivia Rita en Mina vind ik ook hele vlotte namen. Wat vind je van deze namen.
Benjamin voor een jongen! De meisjesnamen zijn niet mijn smaak. Merel komt het meest in de buurt. Andere ideeen: Samuel Manuel David Simon Jacob Ella Nova Isa Isis Indy Leah Noelle/noella