Hoi! Ik ben zwanger van onze tweede dochter en de eerste dochter is vernoemd in haar tweede naam. Haar eerste naam is engels. Nu wilden we onze tweede dochter Tess noemen maar vinden het leuk om daar nog een tweede naam achteraan te plakken. Dit hoeft geen vernoeming te zijn. Ik heb een polletje gemaakt met namen die bij ons door het hoofd spoken, maar andere suggesties zijn meer dan welkom!
Nee ik heb ook nog steeds niet dé naam gevonden, vind het ook heel erg moeilijk! Heb je toevallig nog andere suggesties?!
Tess Elena matcht wat mij betreft t best Tessa Elena klinkt lekkerder .. En dan bijvoorbeeld roepnaam tess ? Is maar een ideetje en vind tessa bij meerdere van je genoemde namen passen, dat vind ik persoonlijk dan
Lastig zeg. Met 3 lettergrepen vind ik t mooiste staan. Tess Louise Tess Marije Tess Elisa Tess Charlotte Tess Kiara Tess Violet Tess Julia Nog andere ideetjes Tess Philou Tess Ninthe Tess Carice
Ik vind Elen en Carolina erg mooi, maar ze lopen niet zo lekker bij Tess imo. De rest van de namen is absoluut niet mijn smaak.