Wie heeft de gouden tip? We zitten te denken aan de volgende namen, maar komen er nog niet goed uit... Willekeurige volgorde: Sten Cody Lennox Finn Berk Tygo .... Zo lastig!
Uit jullie lijstje vind ik trouwens Berk wel lekker klinken en origineel. Misschien is Brik nog een idee?
Berk?! Brik?! Voor dat soort namen ben ik vast niet modern genoeg...😂 waarom dan ook niet Beuk en Kei. Nee sorry, terwijl ik Tara en Dex wel mooie namen vind. Hierboven werd al Mels genoemd, dat vind ik er leuk bij!
Haha, ik snap je reactie heel goed, meestal ben ik zelf ook niet zo van de "dingen"namen zoals storm of vlinder. Maar berk klinkt dan toch net iets anders in mijn oren (heel persoonlijk natuurlijk) Brik is een typfoutje van mij, daar moest Birk staan (oepsie)
Mats, Jort, Naud/Noud, Vins, Owen, Jake, Troy, Mart, Giel, Boan, Elias, Zac Luke, Ward, Loek, Mink, Quint
Jaa, Birk ook leuk, van Ronja de Roversdochter Ik vind Berk heel mooi, maar durf het niet zo snel te kiezen omdat het inderdaad wat Storm en Splinten Vlinder-achting is...
Tara, Dex en Stig Tara, Dex en Roan Tara, Dex en Brik / Briek Tara, Dex en Otis Tara, Dex en Thor Tara, Dex en Gust Tara, Dex en Lou Tara, Dex en Owen Tara, Dex en Luuk / Luke Tara, Dex en Nils Tara, Dex en Otto Tara, Dex en Nio Tara, Dex en Vince / Vinz Tara, Dex en Onno Tara, Dex en Luiz Tara, Dex en Sid Tara, Dex en Fill / Phil(l) Tara, Dex en Zino Tara, Dex en Flynn Tara, Dex en Kai / Kay Tara, Dex en Miles Tara, Dex en Odin Tara, Dex en Cruz Tara, Dex en Lyo Tara, Dex en Zion