Hi allemaal, Mijn man en ik komen er samen niet uit. Vandaar dat wij wat hulp kunnen gebruiken Ik ben op zoek naar een jongensnaam van 4 letters. Hij moet aan een aantal voorwaarden voldoen. Er moeten 2 klinkers inzitten waarvan tenminste de i die je uitspreekt als de ie. Verder geven wij geen tweede naam daarom mag de naam niet met een D, F, N of L beginnen. Ik ben heel benieuwd naar jullie suggesties. Liefs ❤️
Amir/ Asim Biem Cian Elia (3 klinkers ipv. 2)/ Emir Hein Iria (3 klinkers ipv. 2)/ Ilja/ Ilya/ Igor/ Iwan/ Ivan Jaïr/ Javi Kian Mali/ Mari/ Mika/ Miro Olli (al zou ik persoonlijk niks wijzigen aan de oorspronkelijke schrijfwijze: Ollie) Pino/ Piet Q Ravi/ Revi/ Rico/ Ries/ Rein Siem/ Sieb/ Siep/ Sico Timo/ Tibo/ Tico/ Ties Uira Xion Y Zion/ Zico
Mias Huub Huib Rein Giel Milo Timo Rias Yari Gino Rico Xavi Ravi Hein Levi Otis Siem Kian Remy Zion Vino Vito
Wat ik verder nog kan bedenken Tias Thio Mica / Mika Wibo Emil Ulli Iban Jari Jiro Gino Cody / Kodi Rudi Rion Sami Toni Tino Rien Yuri
Het lijstje is nu: Xavi Milo Rico Bowi Jari Zion Gian Ciro Dit is in willekeurige volgorde en dan zijn er dus namen die mijn man leuk vind en ik niet en andersom. Misschien dat we de lijst nog wat ik moeten korten en dat ik dan nog maar een poll open
Ik zie 3 verschillende stijlen: Xavi en Milo die best wel van de laatste jaren zijn. Zion, Gian en Ciro die je eigenlijk nauwelijks hoort. En vooral Rico en Jari (Bowi weet ik niet zo goed) die weer wat ouder zijn. Is één van die stijlen een stijl die jullie het meeste aanspreekt? Zo ja, kun je al weer een aantal namen wegstrepen En ik weet niet hoe belangrijk jullie het vinden dat een naam bij de namen van de andere kinderen past? Misschien dat je er zo ook weer beter achter komt wat wel en wat toch niet bij jullie past
Ik houd van dit soort duidelijke instructies Gino Jari Jowi Milo Mika Rico Rivo Revi Ravi Sami Tias Vigo Xavi Zino Misschien kom ik er later nog op terug.