We hebben een meisje J.enna en krijgen er nog een meiske bij. Dit zijn namen tot nu toe op shortlist: - Eline - Fiene - Kate - Minke - Annelie Andere suggesties uiteraard welkom maar bij voorkeur niet eindigend op een A en beginnend met een J (dit ook vanwege de 2e naam die deze krijgt). Alvast bedankt.
Eline en Fiene vind ik wel leuk! Feline kan ook als je dat wat vindt, of willen jullie het kort houden?
Ik zou voor Minke gaan uit je lijstje - Eline -> past niet zo bij Jenna - Fiene -> gaat, geheid voor de rest van het leven als fien oor het leven - Kate -> past totaal niet bij Jenna - Minke - Annelie -> he kind moet dan de rest van haar leven zeggen: neeeee ik heet niet annelies. Daarnaast, als de luisteraar wel het goed heeft verstaan klinkt het als anne-lee (klinkt weer een beetje jammer ) Minke is net als jenna niet heel veel voorkomende maar coole duidelijke namen. Maar zoveel mensen, zoveel meningen. Vind het meedenken wel leuk haha
We willen het liefst wel wat korter houden. Man kwam met Annelie en vond ik al te lang maar toch maar op lijstje laten staan
Gisteren kwamen we Fenne als naam nog tegen! en Feline is ook nog niet van de baan ineens poeh wordt alleen maar moeilijker....