haha na je reactie op Bodine had ik al zon vermoeden toen ik deze zag staan. leuk Joan vond ik ook stoer omdat die me aan jullie eerdere jongensoptie Jones deed denken.
Oh en trouwens, ik ga expres niet reageren op de negativiteit. Ik snap niet waar het vandaan komt en daarbij: het interesseert me echt een reet. Sorry Ik heb de energie niet eens om elke letter te lezen, laat staat te reageren, maar goed als hier meiden zijn die willen zeiken om het zeiken, dat mag. Noem ik projectie. Start er liever een eigen topic voor. Volgens gaf ik als allereerste al aan dat ik de post niet als aanval zag. Daar blijf ik bij. Dat anderen hier dan een olifant van moeten maken en zich geroepen voelen om volledig uit de bocht te vliegen, veel plezier Ik heb wel wat beters te doen. Overigens, leuke suggesties zijn er genoemd!
Lekker aan het spammen in mn eigen topic, maar Bodil kan hier niet want een O.dile in de familie. Odette vind ik ook mooi maar mijn man niet. En ik wist dat je dochter Bodine heette
Ach.....er zijn zoveel zaken waar je om kunt huilen: - zielige hondenfilms - wc rol die verkeerd om hangt - dat het regent - violenmuziek - pesten - waargebeurde verhalen - vastzitten in de achtbaan - onrecht - scheurbuik - honger - draaiorgels - langer dan 7 minuten ergens wachten - lunchen met een grote groep mensen die je niet kent - mensen die stoer doen met feitjes en weetjes - hele dunne mensen met een te breed hoofd - mensen op leeftijd die voordringen in de rij - betweterigheid - onaardige mensen - ilse de lange - volwassen mannen die niet kunnen voetballen - natte sokken en natuurlijk ook @Nina Sanders die haar zoveelste namentopic opent. Ik denk dat ik een fles wijn opentrek om mijn verdriet te verdrinken! @Nina Sanders lekker blijven openen hoor! Mocht het hier ooit lukken dan ga ik al jouw topics nogmaals lezen om inspiratie op te doen! Je hebt een hele leuke smaak!
Hier staan Maxime, Bodine en Nadine als serieuze tweede namen opties (achter Isabelle)! Wat zouden jullie doen als jullie uit die drie mochten kiezen?
Bodine!!! Op de een of andere manier struikel ik over isabelle maxime. Maar dat kan aan mijn spraakgebrek liggen. Nadine ben ik gewoon niet zo'n fan van. Vind het n 90's naam
Ik kan bij Maxime niet anders dan aan GTST denken maar dat komt natuurlijk door je nickname. sorry.. maar los daarvan; Maxime is leuk, Bodine vind ik echter wel mooier. En Nadine iets minder (Nadia vind ik dan wel weer aardig.)
Bodine! ❤ Maxime wel mooi maar te unisex voor mij (-e voor man, met e voor vrouw). Nadine de associatie met een roodharige mee.. aii... En klinkt als 'nadien' (nadat)...