Iemand nog ideeën voor sen passende naam bij de namen van de zussen? We komen tot nu toe noet verder dan Robin. Maar toch twijfelen we bij deze naam... Namen van zussen zijn:
E.den: mooi!!!!! Misschien Robine ipv. Robin? Verdere suggesties: Linde Cato Iris Ruby Amber Hazel Flore Fiore Fiona Ize Juline Adinda Isore Sophie Madée Jolijn Ziva Bodien
Van dit rijtje vind ik Loïs het mooist! Die is hier al voorbij gekomen maar helaas vind mijn man het niets.
Noé vond ik ook erg leuk. Maar klinkt voor mij teveel als "no way". Ik vind hem blijknaar geschreven mooier dan uitgesproken. Nika hadden we ook vorige zwangerschap maar vind ik opeens niet meer mooi. Sowieso namen met een a op het eind zijn niet mijn ding. Ook Noël(le) vind ik mooi maar te Jip en Janneke in combinatie met de naam van de jongste. Het valt me wel op dat ik veel namen beginnend met een N kies haha. Zo lastig dit. Bij ons 3e meisje waren de namen al op haha. Alhoewel ik toen ook al graag Robin wou (maar mijn man niet en nu dus wel) ben ik nogsteeds niet overtuigd.
Ik vind Robin erg unisex vergeleken met de andere namen geloof ik. Het zijn ook al prachtige namen die je hebt!
Ik moest trouwens ook meteen aan Noëlle denken maar om dezelfde reden niet opgeschreven. Misschien Noëlla? Of Gabrielle?
Noë ook leuk! Indy is ook al langsgekomen haha. Dat zou eerst de naam worden maar is het toch ook niet... Voor mijn idee heb ik alle namen al gehad maar vind ik het allemaal niks.
Echt? Ken echt 0 jongens met die namen.. (Robin wel daar heb ik ook meer een jongens associatie mee, maar ik “weet” dat het unisex is). Grappig!
Iedereen denkt altijd dat onze meisjes jongetjes zijn . Als ik een afspraak heb bij het CB is het ook altijd: Hij mag even op de weegschaal. En ik werd bij de oudste gefeliciteerd met de geboorte van mijn zoon aan de telefoon haha.
Hier misschien nog leuke lijstjes te vinden? Vind Zephyr alvast prachtig!https://nameberry.com/blog/unisex-names-100-unexpected-middles
Maeve Amber Jolee Stacey Leah Ilja Joya Xenia Senna Kaja Peyton Lilith Shannon Thirza Luna Kaylin Aubree Noa Marly Ginger Dewi Quinn Alexa Grace Jill Nena