Naast een roepnaam, zoeken we ook nog doopnamen. In verband met herkenning heb ik de namen door elkaar gehusseld: L D Y E K L i C Wie heeft er leuke ideeën voor doopnamen of roepnaam? Het mag ook uit 2 namen bestaan. Andere letters erbij zetten is ook prima! Ik ben benieuwd wat jullie ervan kunnen maken. O Ja het gaat om jongensnamen!
Clyde Lodewijk Kjeld Aleksander Kelvin Kylian Nikola Calvin Camiel Chiel Clint Collin Linc Nicolai Mich(a)el Wilco
Misschien goed om te vertellen in welk genre jullie zoeken? Ik bedoel Kyle en Clyde zijn een heel ander soort namen dan Lodewijck ofzo.
Onze zoon heet B.ram om maar een voorbeeld te noemen. Te Engelse of aparte namen is niet echt ons ding. De genoemde namen is niet echt wat wij zoeken, meer richting Bram, Luuk, Joah, Samuel, Nick etc. De letters L D Y E K L i C hoeven er niet allemaal in te zitten , kijk maar wat jullie ervan kunnen maken.
Ik weet niet of je het erg vind als er nieuwe letters toegevoegd worden? Dan zou ik nog Nick kunnen bedenken. Ik kan je niet echt verder helpen dan dit denk ik. De meeste namen die ik uit deze letters haal zijn wel echt engels/amerikaans en die paar nl'se die ik of anderen heb(ben) genoemd vind je kennelijk niet mooi dus ja M'n eerder geopperde Ike/Yke spreek je trouwens gewoon uit als Ie-ke (NL) dus niet als Aajk (EN).
Ik vraag me af in hoeverre je dan nog over vernoemen kunt spreken. Dan zou ik gaan voor een naam die je echt leuk vind en uit een van bovenstaande opties een tweede kiezen