We zijn er bijna uit; Loïs of Nora Hopelijk kunnen jullie nog een keer je mening geven. Ik vind ze beiden leuk, vriend ook. Dubbele naam is geen optie. Ons zoontje heeft een Franse naam maar daar passen ze beiden bij. (Vinden wij) Ik hoor het graag!
Ik vind het beiden super leuke namen maar ze komen wel oooooontzettend veel voor! Op dit forum zie ik de namen bijna wekelijks wel langs komen... Dat zou voor mij een reden zijn om ze beiden niet te kiezen...
Ik vind het beide elegante en simpele namen, ik vind Loïs zelf het mooist maar ze zijn allebei zeker mooi. Norah met een h zou ik niet doen, vind ik zo'n onnodige toevoeging.
Bedankt voor jullie meningen! Ik zie dat Nora wat populairder is. Toch vind ik het lastig, en ben ik er nog niet helemaal uit. Mogelijk zegt dat onbewust iets over mijn voorkeur
Dit inderdaad. Ik zou alleen Norah met een h dus doen. Edit: afschuwelijk is een groot woord, ik vind hem gewoon niet zo mooi
49% Loïs en 51% Nora.. haha mooi resultaat! Bedankt voor het stemmen. Erg leuk en interssant om jullie meningen te lezen.