Hallo meiden, wij zijn erg aan het stoeien met de namen. voor een meisje hebben we tot nu toe 3 die we allebei wel mooi vinden. nu nog kiezen. Dit zijn ze: Amy, Fay of Noa Welke vinden jullie mooi? Ik hou van de korte namen, maar voor een jongen komen we er echt niet uit. Suggesties? Ik heb altijd Damian mooi gevonden, maar toch twijfel ik hier nu aan...
Mooie namen Fay vind ik het leukst maar de andere ook zeker niet gek Damian wel leuk, al is de betekenis geloof ik iets minder. Misschien dat je Aiden wat vind ofzo? KLinkt ook Engels. Of Jack ofzo
Noa!! Ik heb werkelijk niets met Fay... Als onze dochtertjes jongens waren geweest dan hadden ze Mick en Sem geheten. Idee?
beetje dezelfde namen die wij toen hadden. alleen werd er bij ons in de familie een damiën geboren dus hebben we voor een andere jongensnaam gekozen. Fay vind ik echt een hele mooie naam als Jesse een meisje was geweest had die de naam Fay gekregen. verder op ons lijstje stond: Romee Nora Nova Lucy Noa Collin Noah Mason Aiden (vond helaas vriendlief niet leuk ) Liam
Hier hebben we een R.af. Verder qua jongennamen, Sepp Kick Liam Wes Amy stond bij ons ook op het lijstje maar dan als Aimee.