Graag jullie mening, we hebben twee namen, alleen de volgorde dus ook de roepnaam zijn we het nog niet helemaal over eens. Jill Maé of Maé-Jill
Hoe spreek je het uit? Als Mee of Ma-ee? Als het uitgesproken wordt als Mee, zou ik het streepje weglaten. Ik vind Jill-Mae leuker dan Mae-Jill. Weet je wat ik ook leuk vind? Mae-Lynn!
Maé-Jill want vind dit mooier klinken en Maé een mooiere roepnaam. Maé zal toch vaker gebruikt worden dan Jill als 2e naam.
Het ligt er een beetje aan hoe je Maé uitspreek inderaad. Want als het Maee wordt dan vind ik Jill Maé mooier dan Maé Jill. Als het wordt uitgesproken als Mee dan vind ik dat weer leuker.
Bedankt voor jullie reacties, je spreekt het inderdaad uit als maee. Ik vind het een leuke en originele roepnaam, maar mijn vriend vind jill mooier! Ik zelf vind jill maé ook mooier klinken, maar vind de roepnaam jill niet zo leuk. Snappen jullie het nog?
Willen jullie beide namen als een volledige naam zien? Want ik zou Jill als 2e naam nemen en Maé als eerste (en dus ook roepnaam). Niet met een - tussen ofzo want ik vind beide samen eigenlijk moeilijk klinken.
Het hoeft niet als 1 naam, vond ik in het begin wel erg leuk, maar maé-jill klinkt niet zo lekker, en denk dat je de namen toch nooit helemaal uitspreekt.
het gebeurt wel vaker, dat een 2e naam als roepnaam gebruikt wordt. In jullie situatie zou je dat zeker kunnen overwegen.
Het lijkt me erg lastig om de tweede naam als roepnaam te gebruiken, ik ga dit wel overwegen, omdat ik Maé wel erg leuk vind, maar ik vraag me af of het echt moet klinken want wanneer zegt ze nou ik heet Maé jill. Je tweede naam gebruik je niet zo heel vaak in spreektaal volgens mij.
Iedereen bedankt voor het stemmen, We zijn er alleen nog steeds niet uit, aangezien we er niet uitkomen ga ik toch even verder kijken totdat we allebei het YESSS gevoel hebben. Dus meer ideeën zijn van harte welkom. Wij houden wel van aparte namen die niet te vaak voorkomen.
typ het zelf waarschijnlijk wel fout maar ik vind inderdaad maee lynn ook wel een erg mooie naam das er een die ik zelf wel zou willen kiezen maar ben nog niet zwanger dus haha
Ik vind de naam Lynn erg leuk ook in combinatie met Maé. Maar je hoort de naam de laatste tijd zovaak. Bij de verloskundige hingen geboortekaartjes en 3x de naam Lynn. Beetje hetzelfde als met Fay. vind ik ook leuk maar ik wil iets origineels.