Hoi Meiden, We zijn er bijna uit maar ik twijfel toch nog! En met 32 weken wordt het nu toch wel tijd dat we eruit gaan komen! Al is het maar voor mijn gemoedsrust. We twijfelen tussen Tijmen en Tijme. Nu heb ik van de week te horen gekregen dat mijn vader slokdarmkanker heeft en fulltime de medische molen in moet. Hij zal dus heel ziek zijn als onze uk geboren wordt. Zijn eerste kleinkind. Eigenlijk wil ik ukkie naar hem vernoemen. Misschien kunnen jullie iets leuks verzinnen met zijn naam? -Marius- Voor een tweede naam. Ik vind het heel moeilijk. Alvast bedankt voor jullie hulp! Liefs Mus.
ik zou voor tijmen gaan. Klinkt toch net iets meer 'af' dan Tijme. Daarbij vind ik het net of je de laatste n bent vergeten. Tijmen Marius klinkt ook echt heel goed
100% ThijmeN Thijme klinkt een beetje als een zeurderige moeder die haar kind al voor de zoveelste keer roept. Zo van: Thijmeeeeee.... Marius kan prima achter Thijmen. Zelf zou ik er misschien Mark van maken.
Bedankt voor alle reacties!! Ik heb even overlegd met mijn vriend en was na jullie tips zeker van de N op het einde maar ging weer twijfelen over de H. (hormonen) Nu hebben we samen de knoop doorgehakt. Het wordt Tijmen zonder H ook al vind ik het heel mooi staan, zonder h past beter bij ons. Ook ivm Friese roots. Ik weet ook niet waarom ik iets anders van Marius wilde maken.. Misschien omdat ik het nooit zo'n hele mooie naam vond Doordat jullie unaniem vonden dat het heel goed zou staan bij elkaar wordt het uiteindelijk dus Tijmen Marius ... Blij mee!
T(h)ijmen Marius vind ik ook de beste keuze! Zonder N klinkt het inderdaad onaf. Maar jullie hebben al gekozen, mooi!