David Max heeft voor mij een te hoog hondennaamgehalte. Kai vind ik niet zo leuk en niet echt stoer. Noah stond ook op onzelijst maar viel voor mijn toch af omdat ik t wat soft een meisjesachtig vind. Maar vind het wel mooi. David: leuk en stoer. En tijdloos, dat vind ik ookbelangrijk in een naam. Hier was t zeker een optie maar mijn vent vond t helaas niks.
Ik heb Noah gestemd. Maar erg getwijfeld op Max. (wat een hulp... ) Vind het vier verschillende namen en zie er qua persoonlijkheid verschillende kindjes bij: - Max (leuk en stoer) - Noah (leuk maar wel zacht/lief) - Kai (Niet zo leuk.) - David (iets te ouderwets voor mij bij uitspraak daah-vid. Normaal hou ik wel van ouderwetse namen. Uitspraak Deeh-vid vind ik niks.) Succes!
Kai en David vind ik allebei leuk. Noah vind ik niets, omdat de uitspraak unisex is. Max vind ik een hondennaam. Maxim vind ik dan wel leuk, maar niet zo leuk als Kai en David.
David vind ik nog steeds (mijn oudste heet zo) een schitterende naam: mooi en tijdloos, een tikje stoer, internationaal. Max en Kai vind ik ook wel leuk. Noah op zich een mooie klank, maar beetje te zacht.
Kai of David. Max vind ik meer voor een hond en noah vind ik geen leuke naam. Weet dat het tegenwoordig populair is, maar mij doet het niks.
David...!! Erg mooie naam! Noah, ook mooi...! Misschien samen ook mooi. Max.... Nee vind ik niks aan. Kai, ook niet mijn smaak.