Hoi allemaal, ik ben zwanger van ons eerste kindje en we willen graag de namen van onze moeders samenvoegen als het een meisje wordt, en omgekeerd als het een jongen wordt. Nu zijn de namen van onze moeders niet echt makkelijk samen te voegen, hebben jullie ideeën? De voorkeur gaat uit naar drie namen waarbij de roepnaam naam één is. 1. Roepnaam 2. Oma 1: Gerry (doopnaam Gerritje) 3. Oma 2: Gerda (doopnaam Gerda Johanna Maria) Ik hoop dat jullie ideeën hebben! Alvast bedankt!
Ik ben hier abosluut niet goed in maar voor jongen: Geert, Johannes Mart, Martin, of Johan. Voor een meisje: Marit, Hanna, Marianna
I like your'e style Marit en Geert Moeilijke opgave ts succes ermee. Ik ben hier ook niet goed in Maar toch nog een leuke ingeving voor een jongen: Jorrit
Je kan ook op betekenis zoeken Op google wel te vinden bij bepaalde namen en betekenissen staan dan meerdere namen met dezelfde betekenis. succes
Weet niet of het wat is maar misschien kun je de letters hussellen dan krijg je "R.egie" (van G.errie) en als je de A erin zou willen van G.erda dan zou je nog voor R.egina kunnen gaan. voor een jongetje natuurlijk niet echt een optie succes