Wij gaan voor ons 4de kindje. Heb al paar namen in gedachten maar kan nog niet kiezen Hebben jullie soms een speciale naam dan hoor ik het graag Mijn zonen heten Lennert, Mylan & Unai Voorkeur voor meisje: Iliana/Yliane, Mailys/Mailysa, Selena, Inaya, Caithlynn, Jelena, Melina, Aileen/aylin, Ines, Voorkeur jongen:Lewis,Seppe,elias,Lyo ,liam , Nolan, Owen,,Kiano,Mailo,Kai
Heel eerlijk? Ik vind de namen van je zonen al zo ontzettend verschillend qua stijl dat het volgens mij niet uitmaakt of het erbij past. Ook de namen die je in gedachten hebt verschillen naar mijn mening heel erg. Dus eigenlijk passen alle namen er wel bij
Lennert & Mylan hoor je al vaker Unai hoor je zelden of nooit dus bij een volgend kindje wil ik terug iets specialer
Meisje; Lanai Ivana Maite Caprice Deveny Xenia Jamilla Anais Valente Vienna Jongen; Gio Nero Iven Evan Roman Wendel Navarro Moreno Silvain Rocco Ronan Heel lastig !
Van je jongensnamen vind ik Nolan of Seppe er het leukst bij. Of: Lennert, Mylan, Unai & Jelmer!! Verder: Bickel, Bjarne, Carlos, Destin, Dinand, Fender, Jeftha, Kelvin, Nathan, Romijn, Silvan, Sverre, Victor, Xander, Yannick Van je meisjesnamen vind ik Selena er het mooist bij. Lennert, Mylan, Unai & Yasmin!! Verder: Arwen, Benthe, Berber, Carmel, Deauke, Dinthe, Felice, Félinn, Harlee, Jolijn, Kristel, Nienke, Noreen, Pippa, Robijn, Solénn, Stella, Tessel, Thecla, Vesper, Willow,
Namen zijn allemaal niet mijn smaak. Van je jongens lijstje vind ik Nolan en Owen wel leuk. Bij de meisjesnamen geen een.
Hier ben ik het helemaal mee eens, er zitten geen lijn of thema in je namen, dus je kunt niet echt fout kiezen!
Voor een jongen dacht ik aan Tobias, of Tobin als je iets uniekers zoekt. Voor een meisje vind ik Nuria of Isolde leuk. Lastig, de namen van je kinderen zijn zo verschillend...
Wat een verschillende soorten namen zeg! Vind ze absoluut niet bij elkaar passen. Dus dan maakt het ook niet uit welke naam je zou kiezen denk ik
Unai, wat een bijzondere naam zeg. Nog nooit gehoord. Leuk! Maar zoals velen al zeggen ik denk niet dat het uitmaakt omdat ze al zo verschillend zijn. Van je meiden namen vind ik Inaya en Iliana heel leuk. En van de jongens namen: Nolan! Zelf vind ik deze namen ook best speciaal, misschien wat voor jou: Ysera, Alleria, Aurora en Aurelie
Ik vind Ines voor een meisje het leukst. Nolan of Kai voor een jongen. Maar allemaal niet mijn smaak.
Ik vind de namen die je al hebt ook echt heel verschillend. Zou dus vooral kiezen wat je mooi vindt en niet specifiek naar iets wat daar bij moet passen.
Onze 1ste keuze toen de jongste een jongen ging zijn hadden we toen ook al Iliana in ons hoofd indien het een meisje zou geworden zijn