Wij krijgen een derde dochter! Superleuk! Omdat dit onze laatste is, willen we nu onze vaders vernoemen, die geen namen hebben waar we heel blij van worden. Het gaat om de namen Rudi en André. Wie weet er mooie, vrouwelijke namen van te maken?
Bedankt! Ik ben eigenlijk op zoek naar een vrouwelijke variant van beide namen apart. Dus Rudi-->Ruth en Andre--> Andrea. Pas als we dat niet kunnen vinden willen we gaan husselen. Ik vind het zo moeilijk!
Wil je van beide namen 1 maken of wil je ze los van elkaar vernoemen (in 2 namen)? Vernoemen naar Rudi Rubi Randi Rudine Audri Duri Rudolphine Ruri Vernoemen naar André Andrée Andrea Andrine Andra Andriane Adrianne Danaé Danée / Danné Darlene Leandra Sandrine Renée Andréanne Anéa, Annéa Drena Déanne Ranée Renéa Ariadne Vernoemen naar Rudi + André Audrianne Adirane, Adriane Adrine Laurinda Brunilda, Brunilde Andi Andrianne Zoiets?
Bedankt voor de suggesties. We hebben in ieder geval iets om over na te denken. De oudste meiden hadden mazzel, degenen waarnaar ze vernoemd zijn hebben mooie namen. Maar nu... Gelukkig hebben we de tijd.
De suggesties waar je zelf mee kwam, Ruth en Andrea, vind ik eigenlijk al leuke en duidelijke vernoemingen! Verder kan ik van André de volgende namen maken: Annemee Dané Danthé Adine