Na zoveel namen te hebben opgenoemd, zijn manlief en ik er nu eindelijk uit! Ons lieve ventje gaat Jaylen Levi heten! Wij zijn echt heel blij met deze namen! Bedankt allemaal voor het meedenken xxxx
We zijn er echt super blij mee, nu alleen het mooie ventje nog op aarde zetten, die deze mooie naam mag gaan dragen ( 27 november ben ik uitgerekend )
Zo is er bij elke naam wel wat! Kei mooie naam! Had hem hier al gelezen en vond hem toen al errug mooi! Mijn dochter heeft ook een jay naam, dj nog wel hahaha xx
Dat is indd waar, op iedere naam valt wat te verzinnen, ik lees heel vaak dat het aso namen zijn, of juist kaknamen, maar als het de naam voor je kindje is , gewoon DOEN!! Ik had de naam gelezen op een forum hier bij babynamen, en ik was eigenlijk bang dat manlief het niks zou vinden, maar hij vindt hem geweldig
Op elke naam is zeker iets te verzinnen. Maar maddy de paddy of Jay is Gay vind ik een een verschil. Kinderen zijn heel hard voor elkaar.
ik denk dat het heel erg mee valt en al is het zo wat is er mis met gay ach ik zie het probleem niet.
Als ze niet met de voornaam gaan rijmen en dichten, doen ze dat wel met de achternaam, en die heb je helaas niet voor het uitkiezen ...
Ben ook niet van de Jaydens maar wel van de Levi's! maar super dat je eruit bent t is altijd een hele klus.